SemiBeats By Margaret - 520 Clear Amarant,mój bestseller lata!


Kolekcja Margaret z pewnością jest tą mega energetyzującą,intensywną i jaskrawą a co za tym idzie idealną na lato. Gama ambasadorki liczy sobie 9 kolorów i szczerze mówiąc już dawno nie podobało mi się aż tyle kolorów z jednej kolekcji.Niestety na kupno wszystkich buteleczek raczej nie mogę sobie pozwolić, jednak jeden kolor przekonał mnie do siebie najbardziej i jest chyba małą konkurencją dla mojego ukochanego Mardi Gras.

Mowa oczywiście o kolorze 520  - Clear Amarant,który bez wątpienia można ogłosić hitem tego lata!.Przepiękna fuksja,która wiele z Was urzekła i szczerze mówią nie dziwi mnie to.


Jest to kolor,który ma coś wspólnego z Mardi a mianowicie bardzo ciężko było mi uchwycić jego realny wygląd.Zachowuje się inaczej w świetle dziennym (jest bardziej neonowy i jaskrawy,lewa strona) a inaczej w pomieszczeniu (bardziej zgaszony,środek i prawa strona),przez co jest niebanalny i ciężki do podrobienia,wyjątkowy!


Wystarczą dwie cienkie warstwy a kolor idealnie pokrywa płytkę paznokcia bez prześwitów czy smug,bomba!
Jeśli posiadacie złocistą opaleniznę to ten kolor dodatkowo ją wybije i pogłębi!.



Jak myślicie Clear Amarant będzie bestsellerem roku? Co myślicie o tym kolorze i całej kolekcji Margaret?


55 komentarzy:

  1. Kolor przepiękny! Róż zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Kiedyś dla mnie róż był totalną tandetą a teraz? Róż i już:D

      Usuń
  2. Chłodny odcień, ale piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolory dla mnie świetnie orzeźwiają mani i dodają powera:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeden z piękniejszych w mojej różowej kolekcji:)

      Usuń
  4. Jaki cudny bestseller ! I piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty to zawsze potrafisz człowieka podbudować:)

      Usuń
  5. bardzo ładny odcień różu...lubię różowe wariacje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor, choć nie jestem przekonana, czy taki w 100% mój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, energetyczny odcień! Świetny wybór na lato <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem lekkim odmieńcem i nawet zimą planuję go nosić:)

      Usuń
  8. Kolor bardzo ładny, podziwiam go u innych ale sama zle sie czuje w różach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,ja mam tak z żółtymi,niebieskimi czy strasznie ciemnymi kolorami.

      Usuń
  9. ja bym się w nim źle czuła, ale nie powiem jest wyjątkowo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością masz u siebie w kolekcji inne perełki warte uwagi :)

      Usuń
  10. U mnie wszelkiego rodzaju róże i czerwienie są bestsellerami każdego roku :) Ten odcień jest piękny, ale w sumie mnie urzekła cała ta kolekcja Semilac, bo większość odcieni to moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, iście letni! :) U siebie co prawda wolę pastelowe odcienie, ale na ten kolor bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanką pasteli również jestem,ale bardziej tych brzoskwiniowych :)

      Usuń
  12. cudny jest, uwielbiam takie odcienie różu ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. myślę że tak, ten semilac wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten odcień! Według mnie to idealny odpowiednik Ruby Charm, który jest jednym z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruby i ja bardzo lubię:).Jednak w pierwszej kolejności zawsze będzie Mardi:)

      Usuń
  15. c óż za mocny róż! mnie też takie kolory trochę korcą ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj a sama zobaczysz,że się w nim zakochasz:)

      Usuń
  16. mam neonowy róż z tej kolekcji ale tego semilaczka też muszę zamówić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastanawiałam się nad neonkiem,ale ostatecznie serce wybrało coś innego:)

      Usuń
  17. Piękny kolor choć jak dla mnie troszkę zbyt intensywny :) Ta kolekcja w ogóle do mnie mniej przemawia niż inne :)
    Z takich tonacji zakochana jestem w Mardi Grass :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,Mardi to moja miłość po wsze czasy:).Z całą kolekcją mam odwrotnie niż Ty,ale całe szczęście że każdy ma inny gust:)

      Usuń
  18. Też kupiłam sobie ten kolor, piękny jest, ale zupełnie nie mogę uchwycić tego koloru na zdjęciach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwi mnie to ani trochę,sama miałam ogromne problemy.

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Pięknie podkreśla opaleniznę i przyciąga wzrok:)

      Usuń
  20. Kolor jest piękny! Dla mnie trochę zbyt odważny, ale u innych zawsze mi się podoba! :))

    Buziaki!

    www.makesitsimple.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się ja mam identycznie tylko,że z innymi kolorami:)

      Usuń
  21. Śliczny ten róż! Uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra!.Jaki kolor różu najbardziej Ci się podoba z Semilac?

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Mam niby kilka podobnych a jednak różnica tkwi w szczegółach:)

      Usuń
  23. Masz rację - jest przeuroczy! Na lato wręcz idealny!

    OdpowiedzUsuń
  24. to jest zdecydowanie mój kolor!!!! Hybryd nie noszę, wiec z pewnością znajdę podobny kolor z "normalnych" lakierów

    OdpowiedzUsuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, buziaki Agnieszka :).