Semilac :170 Pink Wink,102 Pastel Peach z lekkim gradientem - połączenie idealne!

by - 13:28:00


Ostatnio zapragnęłam nauczyć się cieniowania hybrydami.Milion prób na wzorniku chyba nie poszło na marne bo wydaje mi się,że wyszło całkiem fajnie.Niby nie jest to bardzo skomplikowana sprawa, ale wymaga wprawy i cierpliwości:).Przynajmniej dla takiego laika jak ja:).


Z pośród całej hybrydowej kolekcji marki Semilac postanowiłam połączyć dwa najbardziej energetyczne kolory, Pink Wink ( 170) oraz Pastel Peach ( 102 ).Widziałam nie raz piękne przejście między kolorami i stwierdziłam,że sama muszę zrobić taki gradient.Nie dość,że wygląda on pięknie to jeszcze cieszy oczy.


Strasznie podoba mi się to połączenie,jest mega pozytywne,wiosenne i łączy dwa moje ulubione kolory.Inne oczywiście też są piękne,ale te dwa to mój duet idealny,jeśli można tak powiedzieć o lakierach:).


Oba kolory mają świetne krycie przez co bardzo łatwo i dosyć szybko można nimi uzyskać płynne przejście i rewelacyjny efekt końcowy.Trzy cieniutkie warstwy bez zbędnych przekleństw i nerwów,to mi się podoba:).


170 Pink Wink - soczysty,lekko neonowy i bardzo nasycony róż.


102 Pastel Peach - pastelowa,nasycona brzoskwinia.


Co myślicie o takim połączeniu? Który kolor podoba Wam się bardziej?

Może Ci się spodoba również to

71 komentarzy

  1. Nigdy jakoś nie rzucił mi się w oczy Pastel Peach, a jest cudny. Bardzo podoba mi się połączenie, aczkolwiek właśnie na brzoskwinkę najchętniej bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzoskwinie to chyba najczęściej wybierane kolory na wiosnę i lato:)

      Usuń
  2. Prześliczne kolory, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie :D Nie przepadam za różem na paznokciach, ale u Ciebie wygląda pięknie - na tyle letnio, że byłabym skłonna użyć takiego połączenia, ale na stopach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stopy powiadasz?Mogłoby być ciekawie :D,jednak ja używam tam standardowych lakierów:)

      Usuń
  4. Idealne, wiosenne pastelove połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie :-) Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:).Trochę wprawy i nawet się udało:)

      Usuń
  6. Świetne połączenie! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie Ci wyszło :) piękne te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że kolory się podobają:)

      Usuń
  8. Jaka rewelacja! *.* Przepięknie kolorki! Całość prezentuje się ślicznie.

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miało być:).Mimo trzęsących się rąk wyszło nawet przyzwoicie:)

      Usuń
  9. Piękne połączenie, uwielbiam takie kolory na lato i wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również,kiedy szaleć z kolorami?właśnie wiosną i latem:)

      Usuń
  10. Piękne mani! każdy z tych kolorów jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory zwłaszcza ten róż robi wrażenie :) A efekt cieniowania robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieniowanie dla mnie było nie lada wyczynem.Dobrze,że pod ręką mam zawsze wolny wzornik:)

      Usuń
  12. piękne połączenie!
    moim ulubieńcem jeśli chodzi o róże Semilaca jest Crazy Flamingo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam go w kolekcji,ale kojarzę tę piękność:)

      Usuń
  13. Połączenie super, a bardziej mi się podoba brzoskwiniowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko,że za oknem jej tak mało;(

      Usuń
  15. Bardzo Ci pasuje takie połączenie! :) Ja raczej stronię od takich neonowych odcieni, ale u Ciebie prezentuje się to pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteśmy totalnie różne i dobrze!.Ja uwielbiam neony,pastele wszystko co przyciąga wzrok:D

      Usuń
  16. Piękne połączenie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże, jakie piękne połączenie <3 nie lubię różu, ale ten był nosiła bez przerwy. Kojarzy mi się totalnie z wiosną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?Ale się cieszę,że Ci przypadł do gustu:)

      Usuń
  18. Faktycznie, bardzo pozytywne połączenie! Nr 102 jest przecudny, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne kolory ☺ Pastel Peach mam w swojej kolekcji i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie to wyszło :)Kolory takie "moje" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie Ci to wyszło :) Ja chyba tylko raz robiłam gradientowe paznokcie, ale nie wyszły ładnie. Chyba też przydałoby mi się trochę prób na wzornikach ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana gdybym od razu robiła gradient to wyszłaby masakra:)

      Usuń
  22. Ten brzoskwiniowy kolorek bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Całość wygląda super, ale sama sobie chyba bym czegoś takiego nie zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Za bardzo rzucające się w oczy kolory?

      Usuń
  24. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne i sam manicure. Idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie to wygląda :)
    Nie mogę się napatrzeć na Twoją płytkę i zadbane dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana do zadbanych dłoni to mi jeszcze daleko,ale dziękuję:).Jestem w trakcie poszukiwania idealnego kremu do rąk:).

      Usuń
  26. Kolory są bajeczne <3. Bardzo mi się podoba ten manicure, idealne kolorki na teraz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,wiosna to czas różu i brzoskwini:)

      Usuń
  27. fantastycznie wygląda połączenie tych dwóch semilaców <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że przypadło do gustu:)

      Usuń
  28. przepiękne połączenie, ten różowy semilac ma piękny odcień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,jego piękno jest szczególne!:)

      Usuń
  29. Pastel Peach piękny kolorek! :) Ja ciągle nie umiem nauczyć się gradientu, ale wiem, że i na mnie przyjdzie czas :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne połączenie kolorków, lubię takie odcienie na pazurkach :) Cieniowania tego typu jeszcze nie robiłam, ale spróbuję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogę zrozumieć, czemu tak wiele dziewczyn "kocha" Semilaca, który powoduje uczulenie. Są inne bezpieczne marki jak PBnail, Neess czy mój faworyt PROnail. Tańsze są i mają lepsze barwy.

    OdpowiedzUsuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, buziaki Agnieszka :).