Semilac :170 Pink Wink,102 Pastel Peach z lekkim gradientem - połączenie idealne!


Ostatnio zapragnęłam nauczyć się cieniowania hybrydami.Milion prób na wzorniku chyba nie poszło na marne bo wydaje mi się,że wyszło całkiem fajnie.Niby nie jest to bardzo skomplikowana sprawa, ale wymaga wprawy i cierpliwości:).Przynajmniej dla takiego laika jak ja:).


Z pośród całej hybrydowej kolekcji marki Semilac postanowiłam połączyć dwa najbardziej energetyczne kolory, Pink Wink ( 170) oraz Pastel Peach ( 102 ).Widziałam nie raz piękne przejście między kolorami i stwierdziłam,że sama muszę zrobić taki gradient.Nie dość,że wygląda on pięknie to jeszcze cieszy oczy.


Strasznie podoba mi się to połączenie,jest mega pozytywne,wiosenne i łączy dwa moje ulubione kolory.Inne oczywiście też są piękne,ale te dwa to mój duet idealny,jeśli można tak powiedzieć o lakierach:).


Oba kolory mają świetne krycie przez co bardzo łatwo i dosyć szybko można nimi uzyskać płynne przejście i rewelacyjny efekt końcowy.Trzy cieniutkie warstwy bez zbędnych przekleństw i nerwów,to mi się podoba:).


170 Pink Wink - soczysty,lekko neonowy i bardzo nasycony róż.


102 Pastel Peach - pastelowa,nasycona brzoskwinia.


Co myślicie o takim połączeniu? Który kolor podoba Wam się bardziej?

71 komentarzy:

  1. Nigdy jakoś nie rzucił mi się w oczy Pastel Peach, a jest cudny. Bardzo podoba mi się połączenie, aczkolwiek właśnie na brzoskwinkę najchętniej bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzoskwinie to chyba najczęściej wybierane kolory na wiosnę i lato:)

      Usuń
  2. Prześliczne kolory, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie :D Nie przepadam za różem na paznokciach, ale u Ciebie wygląda pięknie - na tyle letnio, że byłabym skłonna użyć takiego połączenia, ale na stopach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stopy powiadasz?Mogłoby być ciekawie :D,jednak ja używam tam standardowych lakierów:)

      Usuń
  4. Idealne, wiosenne pastelove połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie :-) Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie Ci wyszło :) piękne te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka rewelacja! *.* Przepięknie kolorki! Całość prezentuje się ślicznie.

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miało być:).Mimo trzęsących się rąk wyszło nawet przyzwoicie:)

      Usuń
  9. Piękne połączenie, uwielbiam takie kolory na lato i wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również,kiedy szaleć z kolorami?właśnie wiosną i latem:)

      Usuń
  10. Piękne mani! każdy z tych kolorów jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory zwłaszcza ten róż robi wrażenie :) A efekt cieniowania robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieniowanie dla mnie było nie lada wyczynem.Dobrze,że pod ręką mam zawsze wolny wzornik:)

      Usuń
  12. piękne połączenie!
    moim ulubieńcem jeśli chodzi o róże Semilaca jest Crazy Flamingo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam go w kolekcji,ale kojarzę tę piękność:)

      Usuń
  13. Połączenie super, a bardziej mi się podoba brzoskwiniowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Ci pasuje takie połączenie! :) Ja raczej stronię od takich neonowych odcieni, ale u Ciebie prezentuje się to pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteśmy totalnie różne i dobrze!.Ja uwielbiam neony,pastele wszystko co przyciąga wzrok:D

      Usuń
  15. Piękne połączenie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże, jakie piękne połączenie <3 nie lubię różu, ale ten był nosiła bez przerwy. Kojarzy mi się totalnie z wiosną

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie, bardzo pozytywne połączenie! Nr 102 jest przecudny, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne kolory ☺ Pastel Peach mam w swojej kolekcji i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie to wyszło :)Kolory takie "moje" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie Ci to wyszło :) Ja chyba tylko raz robiłam gradientowe paznokcie, ale nie wyszły ładnie. Chyba też przydałoby mi się trochę prób na wzornikach ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana gdybym od razu robiła gradient to wyszłaby masakra:)

      Usuń
  21. Ten brzoskwiniowy kolorek bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całość wygląda super, ale sama sobie chyba bym czegoś takiego nie zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne i sam manicure. Idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie to wygląda :)
    Nie mogę się napatrzeć na Twoją płytkę i zadbane dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana do zadbanych dłoni to mi jeszcze daleko,ale dziękuję:).Jestem w trakcie poszukiwania idealnego kremu do rąk:).

      Usuń
  25. Kolory są bajeczne <3. Bardzo mi się podoba ten manicure, idealne kolorki na teraz :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastycznie wygląda połączenie tych dwóch semilaców <3

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne połączenie, ten różowy semilac ma piękny odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Pastel Peach piękny kolorek! :) Ja ciągle nie umiem nauczyć się gradientu, ale wiem, że i na mnie przyjdzie czas :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne połączenie kolorków, lubię takie odcienie na pazurkach :) Cieniowania tego typu jeszcze nie robiłam, ale spróbuję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogę zrozumieć, czemu tak wiele dziewczyn "kocha" Semilaca, który powoduje uczulenie. Są inne bezpieczne marki jak PBnail, Neess czy mój faworyt PROnail. Tańsze są i mają lepsze barwy.

    OdpowiedzUsuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, buziaki Agnieszka :).