Wiosenno - letnia propozycja lakierów hybrydowych marki Semilac.

by - 12:31:00


Kalendarzowa wiosna nareszcie do nas zawitała a wraz z nią moja propozycja wiosenno - letnich lakierów hybrydowych.Kiedy jak nie w tym okresie warto zaszaleć z kolorami i wyróżnić się z tłumu choćby przez pomalowane nieco inaczej paznokcie.Uwielbiam ten czas i sama oddaję się wodzy fantazji w doborze kolorów,im bardziej zwariowane połączenie tym lepiej:).

Ostatnio mogliście zobaczyć moją hybrydową nowość czyli Fresh Pistachio /Klik/, która totalnie mnie oczarowała i przeniosła poniekąd na wymarzony urlop.Inne kolory proponowane w dzisiejszym zestawieniu są równie piękne i warte uwagi a więc zaczynajmy:).


16 kolorów począwszy od pasteli aż po brzoskwinie,róże, filety oraz niebieskość.Każdy z pewnością w tej radosnej palecie znajdzie coś dla siebie i mam nadzieję oczaruje.




023 - Banana - lekko rozbielona,pastelowa żółć,kanarkowy kolor.
168 - Fresh Pistachio - neonowo - pastelowa pistacja
130 - Sleeping Beauty - pastelowo - neonowa brzoskwinia


006 - Classic Coral - zgarzony koral z domieszką pomarańczy
008 - Intensivie Pink - intensywny róż z lekko neonową domieszką
046 - Intense Pink - róż z domieszką brzoskwini
102 - Pastel Peach - pastelowa brzoskwinka
121 - Ruby Charm - kolor dosyć ciężki w opisie - róż z domieszką fuksji?fioletu?
170 - Pink Wink - bardziej różowa wersja Ruby Charm


003 - Sweet Pink - pastelowy róż z domieszką fioletu
034 - Mardi Gras - ciemna fuksja,purpura w zależności od padania światła
058 - Heather Gray - przybrudzony wrzos z nutą szarości
059 - French Lilac - lekko pastelowy fiolet,kolor bzu w 100%


054 - Pale Peach Glow- beż ze srebrnymi drobinkami
055 - Peach Milk - zgaszona brzoskwinia
084 - Denim Blue - jeansowy błękit

Gdybym miała wybrać tylko jeden kolor to miałabym nie lada problem bo cała gama kolorystyczna strasznie mi się podoba a każdy z proponowanych kolorów przywołuje dane zdarzanie a tym samym wywołuje uśmiech,uwielbiam je wszystkie!


Jeśli interesuje Was temat hybryd zapraszam do zakładki na górze /HYBRYDY/ gdzie znajdziecie coś więcej na ich temat.

Macie swoje ulubione wiosenne kolory? Czy dany kolor wywołuje uśmiech na Waszej twarzy? Lubicie hybrydy?

Może Ci się spodoba również to

69 komentarzy

  1. Totalnie w moim stylu są te wszystkie jasnoróżowe odcienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jesteś fanką róży?Ale super:)

      Usuń
  2. Przypomniałaś mi o Sleeping Beauty! Uwielbiam ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez Śpiącej Królewny nie ma mowy o przebudzeniu wiosny:)

      Usuń
    2. o to to! Idealnie to podsumowałaś :D

      Usuń
  3. Wybrałaś wprost idealne odcienie na wiosnę. Dużo pasteli, jasne różne, a to mi się podoba :) Teraz noszę odcienie niebieskiego na pazurkach i też jakoś mnie tak wprowadziły w wiosenny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogromną fanką niebieskiego nie jestem,zresztą to widać wolę brzoskwinie,róże i fiolety.Niby to tylko paznokcie a jednak upodobania też są różne:)

      Usuń
  4. Kolory naprawdę fajne, ale niestety mnie Semilac uczulił ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję:(.Mam to szczęście,że noszę hybrydy Semilac non stop i nic mi się nie dzieje:)

      Usuń
  5. Powiało wiosną, kiedy za oknem szaro i buro. Przepiękne zdjęcia, a kolorki zachęcają do ich kupna. Uważam że ta wiosenna propozycja trafiona w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mała tęcza:).Patrząc na sam wzornik już mi się robi lepiej:)

      Usuń
  6. Wszystkie takie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda,aż ciężko wybrać jeden kolor:)

      Usuń
  7. mam nadzieję, że jeden z nich trafi w moje ręce w moje urodziny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki aby tak się stało:)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba Twoja propozycja - kolory jak najbardziej w moim guście :)
    Ja planuję zakup Mardi Gras :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mardi jest kolorem niczym kameleon.W dzień wygląda inaczej a wieczorem inaczej:)

      Usuń
  9. Jeszcze nie używałam lakierów hybrydowych ale bardzo podobają mi się proponowane przez ciebie kolory, szczególnie pastelowe róże i fiolety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować i albo to będzie miłość jak to było w moim przypadku albo wrócisz do standardowych lakierów.Tylko uwaga hybrydy wciągają i uzależniają:D

      Usuń
  10. Hybrydy uwielbiam jeszcze w takim wydaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne odcienie, bardzo podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne, ciężko się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem gdy mam zamiar robić hybrydy mam ten sam problem co Ty:)

      Usuń
  13. Cudne. Ja zbzikowałam totalnie na punkcie SEMILACA! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle pięknych kolorów, że sama nie wiem który najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie kolory nosisz najczęściej?

      Usuń
  15. Mam tylko jeden z powyższych - 130 :) Ale jak patrzę na całość...chciałabym wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynając hybrydową zabawę sama mówiłam,że kupię tylko kilka kolorów i na tym basta.Hahaha do dziś się z tego śmieję a moje zbiory co jakiś czas powiększają się o nowy kolor:).Bez Śpiącej Królewny wiosna by się nie obudziła:)

      Usuń
  16. Najchętniej od razu poleciałabym do sklepu i wykupiłabym całą Twoją gromadkę. Niestety póki co pozostaję wierna standardowym lakierom, więc Twoje cudeńka mogę tylko podziwiać na ekranie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak?;D.Dla mnie hybrydy są jedynym rozwiązaniem aby cieszyć się pięknymi pazurkami przez długi czas.Standardowe lakiery po dwóch dniach wyglądały jakbym je nosiła przez miesiąc:)

      Usuń
  17. Przepiękne kolory, najchętniej kupiłabym wszystkie jak leci :-D Niestety jestem na początku mojej przygody z hybrydami i staram się skleić jakiś bazowy zestaw.. beże, lekkie róż, klasyczne czerwienie.. jest tego tyle, że jak zaczynam szukać to mi ręce opadają :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,sama mówiłam "tylko kilka lakierów podstawowych mi wystarczy:)".Sama widzisz jak wylądowałam:).A kolekcja rozrasta się w dość szybkim tempie:)

      Usuń
  18. Chyba utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że po ostatnich błękitnych na pazurkach zdecyduje się na Mardi Gras

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mardi to mój pierwszy lakier i mam do niego ogromny sentyment:)

      Usuń
  19. mam kilka roznych lakierow hybrydowych roznych firm a semilac mnie jakos przeraza ale moze kiedys:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz złe doświadczenia z Semilaciem?

      Usuń
  20. Hybrydy kocham, po prostu kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cała ja "oooo, Peach Milk taki piękny, muszę go mieć!", chwilę później "a nie, przecież już go mam" ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihih ach my kobiety:)mam to samo.

      Usuń
    2. Uffff ulżyło mi :)))

      Usuń
  22. Bardzo piekne kolory na wiosne i na pewno wiele z nich wyladowaloby na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie są Twoje ulubione wiosenne kolory?

      Usuń
  23. o mamuniu, ale piękności!
    też nie byłabym w stanie wybrać jednego - ostatnio na nowo zakochałam się w różowościach a Crazy Flamingo skradł mi serce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flaming ostro daje po oczach:) w sumie jak szaleć to szaleć:)

      Usuń
  24. Ja już mam zaplanowany wpis z wiosennymi propozycjami Semilac i już widzę, że kilka kolorów nam się powtórzy :) Dla mnie hitem na wiosnę jest od zawsze błękit i mięta! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolory, u mnie ostatnio był na paznokciach Banana, obecnie mam Peach Milk w połączeniu z Yasmin Kiss :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yasmin Kiss jakoś nie kojarzyłam aż wpisałam w wyszukiwarkę:),przepiękny kolor!.Muszę zobaczyć go na żywo:)

      Usuń
    2. Jak go zobaczyłam na żywo musiałam go mieć, oczywiście poszłam wtedy z zamiarem kupna całkiem innego koloru ;)

      Usuń
    3. Boje się,że i ja ulegnę:)

      Usuń
  26. Piękne kolory. Część z nich mam, ale na pewno kilka sztuk sobie dokupię, m.in. French Lilak czy Heather Gray :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heather Gray mam dziś na paznokciach z połączeniu ze Sweet Pink:).Oba wyglądają bardzo świeżo i pięknie

      Usuń
  27. Świetna kolekcja :) Lakiery idealne na wiosnę. Mi się najbardziej podobają pastele i fiolety .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie!Widzę,że mamy podobne gusta bo dziś na paznokciach mam właśnie fiolet:)

      Usuń
  28. Wspaniałe kolory idealne na lato ;) ja jednak robie paznokcie w salonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie lepszym rozwiązaniem był zakup zestawu startowego i kombinacje w domu:)

      Usuń
  29. ale mega, ze zrobiłaś te napisy z nazwami przy wzorniku, mało blogerek tak robi. ja teraz chciałabym przetestować produkty semilac spa, bo zapowiada się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że Ci się podoba:).Semilac Spa póki co nie jest mi potrzeby bo moja paznokcie są w dobrej kondycji,ale jeśli będzie taka potrzeba z pewnością i ja w małe paznokciowe spa zainwestuję:)

      Usuń
  30. Wymieniłaś dwa moje ulubione kolory - 008 oraz 130 :D Uwielbiam je - kiedyś robiłam manicure z tymi właśnie dwoma lakierami + pokusiłam się o wykonanie nimi ombre - efekt MEGA! :D Całość rozświeciłam dodatkowo hybrydą Gold Dico :D Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze ja ombre nie potrafię nimi zrobić a bardzo bym chciała.Muszę pooglądać więcej tutoriali może wreszcie się uda:)

      Usuń
  31. Zabezpečujeme lieky na liečbu rôznych zdravotných problémov, s použitím liek, ktorý je uvedený a semená možno úplne vyliečiť chorobu.

    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Panu Di Apotik
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Epilepsi

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie, to nieważne, ile lakierów Semilaca miałabym już w domu - zawsze znajdą się takie, które akurat mnie zauroczą :D Teraz zdecydowanie moim ulubieńcem jest Lavender Cream z nowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o którym mówisz,piękny jest ale póki co całe szczęście mnie nie kusi:)

      Usuń
  33. swoich wiosennych ulubieńców odnalazłam w semilacowej kolekcji flavours, same nowości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta nowa kolekcja jest odjazdowa większość kolorów mi się strasznie podoba zwłaszcza 176,184 i 189 moi faworyci.

      Usuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, buziaki Agnieszka :).