Czym i jak rozjaśnić podkład?


Kupno idealnego kolorem podkładu to nie lada wyczyn.Większość tych,które mam lub miałam są albo za ciemne albo wpadają w marchewkę z którą wstyd pokazywać się nawet w domu.Marchewki automatycznie lądują w śmietniku, te za ciemne zawsze można w jakiś sposób uratować i dać im drugie życie.Dziś o moich patentach na rozjaśnienie podkładu.





KOREKTOR POD OCZY - zmieszany z za ciemnym podkładem nie straci na wartości krycia a zyska nowy,jaśniejszy i być może idealny kolor.Jedynym problemem tej metody może być niechęć do łączenia się produktów dwóch innych marek.Na wszelki wypadek warto sprawdzić ten pomysł wcześniej.

MINERAŁY - podkłady mineralne czy korektory z reguły można kupić o wiele jaśniejsze i sama wiem,że takie łączenie również świetnie się sprawdza.Mini testery można kupić na stronie Annabelle za 9zł.


PODKŁAD - jeśli mamy możliwość kupna jaśniejszego podkładu od naszej skóry to super,jednak większość z nas jest o wiele bledsza niż te kolory oferowane na rynku.W większości przypadków ten pomysł odpada.

FILTR LUB KREM - mieszanka podkładu z filtrem przeciwsłonecznym lub kremem może wydawać się świetnym rozwiązaniem,i w gruncie rzeczy takim jest, o ile nie zależy nam na super wielkim kryciu.Filtr czy krem może niestety zmienić nieco konsystencję kosmetyku na mniej kryjącą i lżejszą.



ROZJAŚNIACZ - mój pochodzi z firmy Makeup Revolution i jest naprawdę fajny.Fakt ,nieco zmienia konsystencję podkładu na lżejszą i mniej kryjącą,mi to nie przeszkadza, za to mam podkład w idealnym kolorze.
Jesienią takie cudo z tego co się orientuję wprowadzi NYX,jestem go bardzo ciekawa.

COLOR BLEND WHITE - biały proszek,który po dodaniu do podkładu,pudru czy cieni czyni cuda,zmieniając dany kosmetyk na o wiele jaśniejszy.Podobny efekt daje dodanie matowego sypkiego cienia do powiek:).

SYPKI PUDER - tak jak w przypadku Color Blend,z tą różnicą że podkładu za ciemnego o dwa tony tym sposobem nie rozjaśnimy.



Wiem,że są również wśród nas fanki łączenia kremu Bambino z podkładem, ja jednak tego nie próbowałam bo sam krem jest dla mnie za ciężki i zapycha momentalnie.

Jakie są wasze patenty na rozjaśnianie podkładu? Macie swój idealny kolor czy nadal szukacie? Co myślicie o tych metodach? 

20 komentarzy:

  1. Super patenty! Czasem jak się kupi drogi podkład, a okazuje się niewypałem to trzeba pokombinować nad zmianą jego koloru, więc fajnie że trafiłam na ten post bo jest mega przydatny :) Na pewno inne osoby też go docenią tak jak ja :* Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!.A fakt te kolory zawsze w drogerii wyglądają dobrze a w domu okazuje się,że kolor przekłamany i zazwyczaj za ciemny;/

      Usuń
  2. Fajny post :) ja często podkłady mineralne rozjaśniam np z innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie nie miewam już tego problemu, ale kiedy byłam młodsza ;) zdarzało mi się kupić zbyt ciemny podkład. Wtedy właśnie mieszałam go z kremem na dzień, którego używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak ta metoda się sprawdziła? U mnie taki trik pomaga,jednak trwałość podkładu niestety słabnie

      Usuń
  4. Ach, ile mam problemu ze znalezieniem koloru podkładu- 90% firm ma zbyt ciemne albo się utlenia na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może minerały pomogą? W ich asortymencie jest tak ogromny wybór kolorów,że nawet Córka Młynarza najdzie kolor idealny dla siebie:)

      Usuń
  5. Myślałam nad zakupem fixera z nyxa, ale kosztuje tyle ile podklad, wiec sobie odpuszczę;o Revlon w odcieniu 150 Buff spełnia moje oczekiwania odcieniowe ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż tyle dobrego,że Revlon pasuje:).Zresztą jest to chyba najbardziej chodliwy kolor:)

      Usuń
  6. świetny post, bardzo mi się przyda, ostatnio pomyliłam numerki z podkładem XD

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:).Mam nadzieję,że nie pomylisz więcej kolorów i post będzie tylko na zapas:)

      Usuń
  7. U mnie się ten podkład Makeup Revolution nie sprawdza, jest zbyt rzadki i za słabo napigmentowany. Wolę MUFE Chromatic Mix lub The Body Shop Shade Adjusting Drops :) Color Blend White z kolei wzmaga u mnie warzenie podkładu. A na rozjaśniacz NYX też mam chrapkę, ale on już chyba jest na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,NYX jest na rynku ale niestety tylko w Warszawie i sklepie internetowym.O Mufe nie słyszałam więc super wiedzieć,że istnieje taki kosmetyk:).Dzięki!

      Usuń
  8. Bardzo przydatny post kochana, ja sięgam ostatnio po TBS wyszły nowe rozjaśniacze i brązy do podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia też o nich pisała wyżej więc muszę się im bliżej przyjrzeć:)

      Usuń
  9. Fajne sposoby, ale warto zainwestować w produkty przeznaczone do rozjaśniania podkładów, bo niektóre zmieniają konsystencję lub formułę kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety,rozjaśniacz z pewnością będzie najlepszym wyjściem:)

      Usuń
  10. Idealny post na jesień kiedy nasze podkłady z lata są za ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnym rozwiązaniem jest Kobo white brightener, przez przypadek odkryłam go w Drogerii Natura, a to właśnie przez to, że letni podkład zrobił się zbyt ciemny a szkoda się pozbywać połowy tubki. Mieszam troszkę podkładu z rozjaśniaczem i jest idealnie.

    OdpowiedzUsuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, buziaki Agnieszka :).