Czekoladowy Cukierek nie tylko do herbatki - L'oreal Casting Creme 635


Do zmiany koloru włosów przymierzałam już się jakiś czas temu po tym jak przestał podobać mi się efekt ombre.Zachciało mi się czegoś jednolitego w ciepłej tonacji, aby moja buzia nie wyglądała na aż tak trupią.Wybór padł na nowy kolor od L'oreal z serii farb Casting o nazwie Czekoladowy Cukierek,prawda że smacznie brzmi?Zresztą,jeśli już poddaje się zabiegom w domowym zaciszu to tylko tej firmie ufam.


Seria Casting należy do farb koloryzujących bez amoniaku utrzymujących się do 28 myć.Dla niezdecydowanych co do koloru pomysł extra.

Tak prezentuje się zestaw do zadań specjalnych



Dlaczego taki sposób koloryzacji wybrałam?Dlaczego ta farba a nie inna?

  • Nie byłam w 100% przekonana,że kolor,który wybrałam będzie tym idealnym i ostatecznym
  • Farba ma właściwości pielęgnacyjne i nie wysusza mi włosów tak jak to robią inne farby (sprawdzone kilkakrotnie)
  • Bardzo ładny,delikatny zapach podczas aplikacji.
  • Łatwy sposób nakładania i przygotowania mikstury
  • Odżywka na efekt końcowy jest fenomenalna
  • Jeden mały drobiazg a mi robi różnicę - rękawiczki,w niektórych farbach koloryzujących trafiały mi się z dziurą albo z jedną parą tak wielką,że moja dłonie z nich wypływały inne wręcz nie miały ich w ogóle
Porozmawiajmy zatem o efektach



Sam kolor od połowy włosów jest naprawdę niczym gorąca czekolada pita wieczorną porą.Bardzo ładny,ciepły odcień,który sprawia wrażenie,że nasza cera nie jest aż tak blada.Jedyny defekt koloryzacji,sami zresztą widzicie, jest przy samym czubku głowy.W tym miejscu włosy są jaśniejsze i lekko wpadają w rudy.Zobaczymy jak to będzie wyglądało po 28 myciach.

W takim kolorze czuję się dobrze więc podejrzewam,że w tę stronę będę szła wybierając farbę na efekt końcowy.Myślę jednak,że może kupię kolor deczko ciemniejszy. Co o tym myślicie?

Malujecie włosy?Znacie farby L'oreal? W jaką tonację według Was powinnam iść?Jak Wam się podoba efekt zmiany koloru?

51 komentarzy:

  1. szczerze? kolor przed jakoś bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio przeszłam sama na jednolity kolor -pod swój naturalny i kooooniec z farbami hehe :D
    podoba się mi ten cukiereczek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że w lekko chłodniejszym odcieniu byłoby Ci lepiej, może jak zacznie się zmywać to trochę złagodnieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę,że jednak ciut chłodniejszy byłby lepszy,ale zobaczymy co będzie dalej:)

      Usuń
  4. Następnym razem spróbuj z chłodniejszym odcieniem, myślę że będzie bardziej pasował do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi sie mega podoba ten kolor, bardziej do CIebie pasuje bo w jasniejszych wlosach wygladalas lekko nijako, a ten kolor dodal pazura :D co na oczach?;d
    maryjanehollandxo.blogspot.com obs?;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor na włosach i oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo korzystna zmiana:) Ten czekoladowy kolor bardziej Ci pasuje od blondu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę widzę jakis nowy odcień. Uwielbiam te farby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co kojarzę nowości jest chyba jeszcze dwa kolory

      Usuń
  9. L'oreal to moje ulubione farby i stosuje je od lat :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bo jako jedynie nie niszą mi tak strasznie włosów

      Usuń
  10. Lubie farby tej marki :) Malowałam włosy od 5 klasy podstawówki (początkowo szamponetkami). Zrobiłam przerwę, gdy poszłam do liceum, a potem znów zaczęłam. Farbowałam do zeszłego roku, obecnie nie maluję :) Mam swój kolor i będę pielęgnować włosy, żeby szybko urosły i były śliczne :D Nie chce ich niszczyć dodatkową chemią. Bardzo podoba mi się Twoja metamorfoza. Kolor jak najbardziej na plus. Do twarzy Ci w nim. No ale... Ślicznemu we wszystkim ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio miałam blond włosy bo chciałam zmiany,która raczej nie była dobrym wyborem i wróciłam do ciemnej strony;)

      Usuń
  11. hej i jak ? sprał się kolor? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,odrobinę zbladł z tego co pamiętam bo były malowane farbą rok temu.Jednak dla mnie ta wersja jest o wiele lepsza niż słynna Henna Khadi:)

      Usuń
  12. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie wlasnie chcialam zobaczyc jak na kims wyglada. Z pudeleczka [podglad jak maja wygladac wlosy] jest zawsze inny.Super a post z 2016 r w !!! nadal przydatny ;) milo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, buziaki Agnieszka :).