Ulubieńcy lifestyle - rzęsy 1:1,kanał na YT...


Tym razem zapraszam Was na ulubieńców z dziedziny Lifestyle.Nie jest ich może jakaś pokaźna liczba,ale warta publikacji.Zapraszam!




  • RZĘSY 1:1


Zazwyczaj bardzo sceptycznie podchodzę do tego typu zabiegów i raczej jestem osobą,która ich unika.Tym razem zaryzykowałam i początkowo poddałam się metodzie 1:1 (widoczna na zdjęciach).Dla początkujących,ceniących sobie naturalność z lekką nutką podkreślenia spojrzenia będzie idealnym wyborem.

Po trzech tygodniach od aplikacji poczułam lekki niedosyt i wybrałam metodę 2:1,uwielbiam!.Efekt nie jest przesadzony,a trochę bardziej widoczny i podkreślony co mi osobiście w zupełności wystarcza.Nie chce aby ludzie idący na ulicy widzieli najpierw moje rzęsy,a potem całą resztę.Hit ubiegłego roku!.

Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na temat tej metody,czy rzęsy faktycznie się osłabiają,jak wygląda cały zabieg?,piszcie,o wszystkim opowiem w osobnym wpisie.

  • BIŻUTERIA


Kto jak kto,ale chyba większość kobiet uwielbia dostawać biżuterię.Najlepiej oczywiście jeśli jest ona bez okazji albo dana totalnie spontanicznie,kiedy za nic w świecie się jej nie spodziewany.Najczęściej jest to pierścionek zaręczynowy,a może się mylę?;).

Biżuteria,którą dostałam od siostry i już obecnego szwagra ;) jest przepiękna i totalnie w moim guście.Niespodziewana i minimalistyczna pasuje dosłownie do każdego outfitu.Pamiątka na całe życie i wiążące się z nią wspomnienia bezcenne.

  • KSIĄŻKI


Jest kilku autorów,których książki zawsze czytam od deski do deski i polecam każdemu.Na pierwszym miejscu od kilku dobrych lat są felietony Reginy Brett.Może nie wszystkie serie trafiają do mnie w 100%,ale jakaś ich część gdzieś zostaje ze mną na dłużej.Porusza ogrom tematów,pisząc w sposób bardzo prosty,lekki ,miły i przyjemny.Idealna lektura do poduszki.

  • KANAŁ NA YT

W zeszłym roku tylko trzy kanały podbiły moje serce.Mam wrażenie,że YT z roku na rok robi wszystko na jedno kopyto a znalezienie czegoś wartościowego graniczy z cudem.

Jednym z nich jest kanał typowo fitnesoowy.Jeśli nie słyszałeś/łaś o Monice Kołakowskiej to koniecznie musisz nadrobić zaległości.Jej treningi są genialne,każda runda inna,brak monotonii a daje w kość.Przez kilka miesięcy katowałam treningi Moniki i nie czułam,że coś muszę tylko chcę.

Oczywiście,ja jak to ja,spoczęłam zbyt szybko na laurach i kg zaczęły wracać.Nowy Rok jest idealnym momentem aby wrócić do regularnego trenowanią z tą przemiłą babeczką.



Drugi kanał to kanał urodowy,prowadzi go Ali Andreea.

Prześliczna,mega zdolna i urocza kobieta.Jej makijaże są proste,a osoby początkujące z pewnością wykorzystają i przemycą nie jeden trik.Obejrzałam jej jeden filmik i kolejne i kolejne...i co?.Przepadłam!.


Trzeci kanał z pewnością większości już znany to "7 Metrów pod Ziemią",który prowadzi Rafał ze swoją ekipą.


Genialne rozmowy,świetnie przygotowany dziennikarz nie narzucający swoich opinii,totalnie bezstronny,słuchający i właściwie zadający pytania.Genialny kanał,po każdym odcinku zastanawiam się czym jeszcze zaskoczy nas prowadzący.

                                                                                                         ...

Zdradźcie co Was ostatnio zachwyciło,co zauroczyło?
Znacie polecane kanały na YT?


21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki!.Totalnie moja bajka i jeszcze kryje w sobie ogromne emocje jako podarunek:)

      Usuń
  2. Kanał 7 metrów znam i lubię - może nie oglądam wszystkich odcinków, ale te których temat mi się spodoba jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzęsy :) Sama mam ochotę na zrobienie :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo 1:1 były idealne,później jak pisałam poczułam niedosyt i 2:1 okazały się być idealne!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Karolinko to jedna z lepszych rzeczy na które w ubiegłym roku poszłam!.Polecam każdemu pójść choć raz.

      Usuń
  5. Wspaniali ulubiency, rzesy wygladaja pieknie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzęsy prezentują się prześlicznie! <3 7 Metrów pod Ziemią bardzo często i chętnie oglądam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam wszystkie przedstawione kanały na YT. Obecnie regularnie ćwiczę z panią Moniką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. JA ostatnio jestem uzależniona od noszenia zegarków (po prawie 10 latach przerwy ;)), a także od prowadzenia kalendarza. Dawno nie byłam tak zorganizowana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w tych rzęsach :) Z kanałów znam 7 metrów, książek nie znam a lubię czytać, tylko nie wiem czy autorka przedstawiona przez Ciebie to "moje" klimaty ;) Obadam w każdym razie na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzęsy wyglądają mega naturalnie! Taki efekt w zupelnosci by mnie usatysfakcjonował:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł na post, świetnymi rzeczami podzieliłaś się z nami :) Rzęsy wyglądają obłędnie, choć sama wzbraniam się też przed tymi zabiegami. Najbardziej jednak urzekły mnie zdjęcia <3 Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować te treningi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie poczytam o rzęsach :) Efekt 1:1 bardzo ładny, ale dla mnie już na granicy wyrazistości, jestem ciekawa jak wygląda 2:1 i czy nie będzie w moim przekonaniu już przesadzony :) Ale nie zrozum mnie źle, zawsze wychodzę z założenia, że to osobie noszącej ma być dobrze :) Więc mam na myśli tylko moje odczucia względem samej siebie - czy JA bym się zdecydowała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zestawienie ulubieńców.
    I chyba muszę się zaznajomić z kanałem Moniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały i interesujący wpis!

    OdpowiedzUsuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, buziaki Agnieszka :).