Neo Nail, Illuminate by Kasie Sokołowska oraz Fall In Love by Julia Wieniawa - pierwsze wrażenia.


NeoNail w ostatnim czasie zachwyca mnie nowościami,kolekcje Fall In Love oraz Illuminate są przepiękne!Mogłabym bez wątpienia powiedzieć,że wszystkie kolory bez wyjątku trafiają w moje obecne gusta.Niestety,jeden z dzisiejszych lakierów hybrydowych póki co trochę mnie rozczarował,ale mam nadzieję że znajdę na niego jakiś sposób.





Idealne kolory stworzone na jesień,choć bez problemu można je również przemycić wiosną czy latem,zwłaszcza Autumn Sun.Zakochałam się w tym kolorze od pierwszego wejrzenia.Zresztą,ostatnio wspominałam Wam,że jestem na etapie poszukiwań tego koloru.Z racji tego,że hybrydy NeoNail bardzo lubię,a ta kolekcja idealnie ze sobą współgra to wybór w zasadzie był prosty.Zgaszona żółć jest świetnie nasycona i wystarczają dwie cienkie warstwy aby cały paznokieć był idealnie pokryty.Dla mnie sztos!.Wcale mnie nie dziwi fakt,że ten kolor ciągle jest wykupiony.



Oczywiście,obok wspomnianego Autumn Sun,Salty Caramel jako drugi przykuł moją uwagę,chyba z tego powodu że marzy mi się płaszczyk w tym właśnie kolorze.Oczami wyobraźni widziałam ombre zrobione z tych dwóch kolorów.Połączenie wręcz perfekcyjne!.Które z pewnością w najbliższym czasie wykonam.Karmel bez problemu możemy nałożyć jedną warstwą,która w pełni wszystko kryje.Wygląda bardzo szlachetnie i elegancko.



Jako ostatnią perełkę,a przynajmniej taką miałam nadzieję,wybrałam Mystic Amber z kolekcji Illuminate by Kasia Sokołowska.Patrząc na zdjęcia tej serii na stronie NeoNail większość ogromnie mnie zainteresowała,za niebanalność i perfekcyjne przejścia kolorystyczne.

Mystic Amber jest moim zdaniem idealnym jesiennym kolorem,który przechodzi od czerwieni aż do bursztynu,złota.Przepięknie wyglądający póki co tylko na stronie.Sami zobaczcie.



Nie wiem o co chodzi z tym kolorem i całym patentem.U mnie za nic w świecie taki efekt nie wychodzi.Mam wrażenie jakby to był zwykły transparentny lakier w który zatopiono dwa rodzaje maleńkich drobinek.Niestety efekt u mnie na wzornikach ma się nijak z tym co widzicie wyżej.


Wydaje mi się,że jedyną opcją jaką mógłby wyjść taki efekt to nałożenie dwóch lub trzech kolorów w poziomych liniach,najlepiej na skos.

Fakt,na stronie nie ma ani jednej informacji jak miałoby wyglądać malowanie aby uzyskać taki efekt.


Miałyście podobne sytuacje akurat z tą kolekcją?

Jak Wam się podobają obie kolekcje?
Macie już jakieś kolory w swoich zbiorach?



10 komentarzy:

  1. Iście jesienna i nastrojowa kolorystyka lakierów, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie coś z efektem nie zagrało do końca...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała kolorystyka piękna ;)
    Szkoda tylko, że ta błyskotka nie wychodzi tak w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  4. baaardzo podoba mi sie ten bursztynowo-złoty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są, a błyszczą po prostu fenomenalnie :) Mój #1 ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeby wszedł taki kolor jak na zdjęciu pokazowym na stronie neonail wydaje mi się, że musi być położony na ciemną bazę, np na czarny lakier. Na stronie przy opisie jest informacja, że jest to lakier transparentny.

    OdpowiedzUsuń
  7. ŁAdne kolory, życzę pięknych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, buziaki Agnieszka :).