Lakiery hybrydowe Konad idealne dla wymagających i alergików - Classic Plum!


Nie ma co się oszukiwać,ale jesień zadomowiła się u nas na dobre.Wieczornym posiadówkom na balkonie towarzyszy mi już ciepły kocyk i gorąca herbatka,ma to oczywiście swój urok.Cieplejsze bamboszki i swetry zostały wygrzebane z dna szafy a na pazurkach zaczynają gościć ciemniejsze kolory,w dzisiejszej jesiennej odsłonie przepiękna ciemna śliwka firmy Konad!.





Byłam święcie przekonana,że asortyment marki ogranicza się tylko do paznokciowych akcesoriów ( popularnych i uwielbianych przez większość płytek),jednak koreańska firma poszerzyła swój zbiór dobroci również o kosmetyki do ciała,oparte na naturalnych składnikach jak również lakiery hybrydowe,którym poświęcony jest dzisiejszy wpis.

Classic Plum jest jednym z 9 kolorów dedykowanych na jesień i jednym z moich faworytów tej kolekcji.Oczywiście na stronie Konad znajdziecie równie inne kolory.

KONAD DEEP MARSALA - bardzo ciemny fiolet
KONAD 19 BISTRO GREEN - ciemna zieleń
KONAD DRYING ROSE - brudny róż
KONAD CLASSIC PLUM - ciemna śliwka
KONAD SATIN NAVY - ciemny granat
KONAD MOCHA ROSE - róż z domieszką beżu
KONAD ASH BLUE - niebieski z domieszką fioletu
KONAD MUSTARD - ciemny żółty
KONAD COOL GRAY - jasna szarość


Ogromnym plusem hybryd Konad jest formuła 3-free co oznacza,że została stworzona z myślą o alergikach jak również osobach posiadających zniszczoną płytkę paznokcia.


Zgadzam się z tym stwierdzeniem w 100%,płytka paznokcia po zdjęciu hybrydy jest dalej twarda a co najlepsze wygląda na zdrowszą i jaśniejszą!.


Malowanie to sama przyjemność.Konsystencja nie jest ani za wodnista,ani za gęsta a do uzyskania pełnego krycia wystarczą dwie cienkie warstwy lakieru.

Zdejmowanie hybrydy jest o wiele szybsze,5 max 10 minut w acetonie a potem nawet lekkie skrobanie paznokciem sprawia,że hybryda odchodzi świetnie!.

Nie mam pojęcia jak wypada reakcja alergiczna,ponieważ nigdy takiej nie miałam jednak wiem,że wiele dziewczyn miało z tym problem a to rozwiązanie może by strzałem w dziesiątkę.

Kolor Classic Plum,który obecnie posiadam na paznokciach jest bez dwóch zdań śliczny!.Ciemny,głęboki,bardzo elegancki i wyrafinowany ( czy można tak powiedzieć o lakierze?),idealny na jesień!.


Można nim uzyskać efekt Sharm lub jak kto woli Akwareli,może nie w tak bardzo rozpływającej się wersji jak oryginał,ale same widzicie,że płatki tym kolorem wyglądają nawet ciekawie a przy tym są banalnie proste i szybkie.

Po dwóch tygodniach noszenia hybryda wygląda nadal świetnie.Oczywiście końcówki lekko się starły,to normalne jednak całość dalej przepięknie błyszczy i gdyby nie odrost to mogłabym go nosić jeszcze dłużej.


Jeśli chodzi o pojemność lakierów to wynosi ona 10 ml,czyli więcej niż Semilac czy NeoNail.Cena jest również troszkę wyższa ( 35zł) jednak jeśli,któraś z Was posiada łamliwą,kruchą,cienką bądź wrażliwą czy alergiczną płytkę to ten koszt rekompensuje wiele.


Post powstał przy współpracy z firmą Konad jednak moje zdanie jest w 100% zgodne z moim sumieniem i samą sobą.Dlatego za każdym razem jeśli powstanie tego typu wpis będę Was informowała,chcę być fair.

Dla zainteresowanych zakupem lakierów na hasło : idyllaa macie dodatkowe 5% zniżka ważne do 21.09.2017.Warto skorzystać,życzę miłych i udanych zakupów:).

Co myślicie o tym kolorze? Znacie hybrydy marki Konad? Jesteście zainteresowane zakupem?

45 komentarzy:

  1. Piękny kolor. Idealny na jesieñ.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolorek jest po prostu genialny ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest przepiękny i cudownie wpisuje się w jesienny klimat :) Nie wiedziałam, że Konad ma w ofercie lakiery hybrydowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale Twoja recenzja zdecydowanie do niej zachęca, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poznałam dzięki słynnym blaszkom do odciskania wzorków na paznokciach a teraz dopełnieniem są jeszcze hybrydy i inne fajne rzeczy nie tylko dla paznokciowych miłośniczek,ale również urodowych:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko!!.Usłyszeć takie słowa od guru fotografii to miód na moje usta ;*

      Usuń
  6. Widziałam już fotę na instagramie i baaardzo mi się ten kolor na paznokciach spodobał! Moje klimaty, idealny na jesień!❤ Póki co jedynie zdrowy rozsądek powstrzymuje mnie przed zakupami, ale kto wie, może się złamię. :D

    Ps. Zdjęcia równie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie za bardzo lubiłam ciemne kolory u siebie na paznokciach,ale po tym kolorze,zmieniam zdanie totalnie!.Agatko Twoje zdjęcia za każdym razem są perfekcyjnie dopracowane,miło popatrzeć na taką estetykę i talent fotograficzny:)

      Usuń
  7. myślę, że to ciekawa opcja też dla osób uczulonych na lakiery Semilac. :)
    kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,zwłaszcza że spora ilość dziewczyn ma z hybrydami Semilac problem.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Może mani z jego użyciem sprawi,że jesień nie będzie wydawała się taka zła:)

      Usuń
  9. Zaciekawiłaś mnie, poszukam czegoś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooooo matko, jaki cudowny kolor :) Nie wiedziałam, że mają hybrydy! Mam ich płytki do stempli i lakiery do stemplowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytki są genialne!.Miałam jedną,ale oczywiście przy przeprowadzce gdzieś zaginęła.Lakiery są równie fajne więc firma widać,że stawia na jakość:)

      Usuń
  11. Ojej jaki śliczny kolor! Z tej kolekcji w oko wpadł mi Mustard :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za żółciami nie przepadam,ale tak też mówiłam przy ciemnych kolorach i co? Zakochałam się!

      Usuń
  12. Myślałam ze miałam już każdy lakier ale ten pierwszy raz widzę. Ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja za każdym razem tak myślę jednak jak zobaczę jakiś piękny kolor to zmieniam zdanie i zaraz muszę go mieć:)

      Usuń
  13. Zakochałam się w tym odcieniu, jest prawdziwym jesiennym ideałem! Przeurocze zdobienie do niego dodałaś, mogłabym nosić taki manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobienie powstało przy totalnym spontanie i nawet całkiem,całkiem wyszło:).Kolor faktycznie iście jesienny,ale bardziej w pozytywną stronę:)

      Usuń
  14. prześliczny manicure :) w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marki co prawda nie znam, ale ten kolor to jest obłęd! Aż zapragnęłam sięgnąć po bordo w następnym mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie!.Kiedy szaleć z takimi kolorami jak nie jesienią!

      Usuń
  16. Urzekły mnie te lakiery a Twój mani zmotywował do zrobienia w końcu hybryd po chyba 2 miesięcznej przerwie :)
    Masz przepiękną płytkę i to delikatne zdobienie...No cacy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:*.Czekam na Twoje efekty jesiennego mani!:)

      Usuń
  17. Pierwszy raz słyszę o marce. Dobrze, że nadaje się dla alergików, bo co raz więcej osób dostaje uczulenia po hybrydach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety,ostatnio robiąc wzorniki lakierami zauważyłam,że te hybrydy lepiej się nakłada przez to,że są troszkę bardziej gęste,mi to bardziej pasuje niż lura.

      Usuń
  18. Świetny kolor! Ja też pomału przymierzam się już do bordo na paznokciach (pod kątem pory roku), ale nie mogę się przemóc, ciągle wybieram jasne lub neonowe kolory. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nosiłam ten kolor przez bite 2 miesiące,teraz czas na lekki odpoczynek od tego koloru i regenerację,która za bardzo nie jest potrzebna ale dla zasady warto:)

      Usuń
  19. Kolor na prawdę piękny , szkoda tylko że w składzie nie wygląda to dla mnie za pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, buziaki Agnieszka :).