Klasyka zawsze na czasie - beżowe lakiery NeoNail.


Uwielbiam klasykę, dlatego dziś usłyszycie o moich kilku beżowych nowościach marki NeoNail.Takie kolory idealnie sprawdzają się na każdą okazję i zawsze wyglądają schludnie i elegancko,chyba dlatego są to kolory najczęściej wybierane i kupowane.



Ostatnio naszła mnie chęć na powiększenie mojej i tak skromnej kolekcji beży o dwa nowe odcienie.Wybór padł na markę NeoNail,którą ostatnio bardzo sobie chwalę a że dodatkowo w drogerii internetowej ekobieca były na nie małe rabaty, to nie mogłam przepuścić okazji.Oczywiście, miałam jeszcze kilka innych lakierów na oku jednak wcześniej ustalony budżet sprowadził mnie na ziemię:).


Ktoś patrząc na wzornik może powiedzieć "przecież one są bardzo do siebie podobne,po co Ci kolejne niemalże identyczne?",jednak ja lubię mieć wybór, dlatego te trzy lakiery spełniają moje oczekiwania w 100%.



Perfect Milk - rozbielony, jasny,transparentny chłodny wręcz mleczny beż, idealnie wyglądający samodzielnie jak również jako dodatek do ombre czy french.Podoba mi się w nim możliwość stopniowania krycia od delikatnego po średnie.

Sensitive Princess - delikatnie ciemniejsza i cieplejsza wersja Perfect Milk.Patrząc na ten kolor kojarzy mi się z maślanym ciasteczkiem:)."Księżniczka" ma również możliwość stopniowania krycia.

Natural Beauty - najciemniejszy beż z pośród całej trójki.Kolor lekkiej kawy z mlekiem, daje świetne krycie już przy pierwszej warstwie,kolejne dwie cienkie dają full kolor.Bardzo podobny jest Frappe Semilac.

Jeśli chodzi o markę Semilac to z pewnością warto przyjrzeć się bliżej takim kolorom jak: Biscuit,Frappe, Lilltle Stone,Perfect Nude,Creamy Muffin czy Creamy Cookie.

Poluję również na piękność Naked Truth by Patricia Kazadi!Musi być moja!!


Co myślicie o tych lakierach? Lubicie beże na paznokciach czy jednak stawiacie na intensywniejszy kolor?

55 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że Tobie również przypadły do gustu:)

      Usuń
  2. Bardzo ładne, uniwersalne kolory, do pracy idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,do pracy,szkoły na co dzień w sumie to taki kolor,który można nosić non stop:)

      Usuń
  3. piękne. Ja ostatnio mam fioła na biel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel,super!Ja aż taka odważna nie jestem i kończę na mlecznym beżu:)

      Usuń
  4. Przepiękne kolory, muszę sobie jakiś kupić, bo praktycznie nie mam takich w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie najczęściej nosisz i kupujesz?

      Usuń
    2. Lubię ciemne kolory, obecnie mam najwięcej z Semilaca :) Ale Neonail moim zdaniem są lepsze, mam jeden i lepiej mi się z nim pracuje.

      Usuń
    3. Ja również póki co mam przewagę Semilaca i tak jak mówisz mi również o wiele łatwiej pracuje się z NeoNail dlatego chyba się przerzucę na Neo:)

      Usuń
  5. boskie kolorki ; ) i genialne zdjęcia, wgl cały blog jest ciekawy więc zostaję tu u Ciebie na dłużej ; ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację i mam nadzieję,że widzimy się przy kolejnym wpisie:)

      Usuń
  6. Natural Beauty chyba najbardziej przypadł mi do gustu. Piękny i z chęcią widziałabym go na swoich paznokciach! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,nie mam mu nic do zarzucenia!.Najciemniejszy i najbardziej kryjący z pośród całej trójki:)

      Usuń
  7. Cudne te kolorki :) Bardzo lubię markę Neo Nail :) Polecam Ci ich lakiery Cat Eye bo są urocze !

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taki delikatny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na wzornik z Twoimi nudziakami wręcz wyjęłaś mi z ust "na co Ci bardzo podobne kolory?" :D Dokładnie to samo pomyślałam oglądając te zdjęcia. Jednak rozumiem, bo ja też mam podobnie z innymi odcieniami :) Za beżami i takimi delikatnymi odcieniami jakoś szczególnie nie przepadam i mam ich zaledwie trzy w swojej kolekcji. Dwa z Semilaca: Biscuit i Frappe oraz azjatycki jasny róż. Natomiast większość mojej kolekcji to bardziej zdecydowane odcienie :) Z pokazanych przez Ciebie odcieni najbardziej wpadł mi w oko Natural Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie słowa mojego męża:).On czasami tak potrafi wszystko podsumować,że sama nie wiem co powiedzieć:)

      Usuń
  10. Natural Beauty podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Tak,idealne na co dzień aby za bardzo nie rzucać się w oczy:)

      Usuń
  12. Uwielbiam takie delikatne i przede wszystkim uniwersalne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie skradły moje serducho ale natural jest najpiekniejszy ^^
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:).Natural ma to coś w sobie co faktycznie przykuwa uwagę:)

      Usuń
  14. Piękne i tak jak napisałaś, na każdą okazję. Wcale nie są, aż tak do siebie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż twierdzi inaczej:).U niego brąz to brąz:)

      Usuń
  15. Bardzo ładne, neutralne kolory, idealne do pracy ;) Też lubię klasykę.
    Dziękuje za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej,
    Bardzo ciekawy blog, obserwuję ;)

    Pozdrawiam
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zapraszam do siebie częściej i dziękuję za obserwację:)

      Usuń
  16. Jestem wręcz zakochana w tych kolorach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabrina,ja tak samo:).Mam fazę na beże i naturalne kolory, jednak na świąteczny czas stawiam na czerwień i złoto:)

      Usuń
  17. Przepiękne odcienie, żałuję, że ma ich w standardowej formule. Cały czas nie przekonałam się do hybryd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam,że standardowe lakiery do paznokci mają takie odcienie, chociażby Essie czy OPI:)ogromna gama kolorystyczna:)

      Usuń
  18. Perfect Milk mi sie bardzo spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Im dłużej robię sobie paznokcie, tym coraz więcej kolorów mi się podoba i to takich, na które kiedyś w życiu bym się nie zdecydowała. Może to przez to, że póki nie robiłam hybryd, nie miałam tak zadbanych i długich paznokci. Każdy z nich mi się podoba, ale nie lubię transparentnych, więc pierwszy odpada. Ciekawa tylko jestem czy tak wyglądają w rzeczywistości? Bo każdy z nich wpada w róż i trzeciego nie porównałabym do kawy z mlekiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co moje paznokcie odpoczywają od hybryd,postaram się wstawić zdjęcia najszybciej jak się da:).Faktycznie może się wydawać,że wpadają w odcienie różu,ale podejrzewam że jest to też kwestia ustawienia monitora.

      Usuń
  20. Piękne mają odcienie, czasami lubię zaszaleć z kolorkami, a czasami właśnie stawiam na stonowane pastele i beże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzieli się to na etapy:).Raz jest faza na kolory a raz na neutralne i bardziej naturalne kolory:)

      Usuń
  21. Jeśli chodzi o hybrydy, to jestem wierna Semilacowi :) Dla mnie najpiękniejsze odcienie nude to Frappe, Biscuit i Classic Nude :) Uwielbiam takie kolory, więc te z NeoNail które pokazałaś jak najbardziej spełniają moje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach napisać o beżach z Semilac bo je też bardzo lubię:)

      Usuń
  22. Perfect Milk jest piękny, ja wolę jednak mocne krycie, a nie transparentne.piękne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  23. Odcienie nude są super. Ja lubię kontrastowe połączenie pudrowego różu albo beżu z czarnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważna z Ciebie dziewczyna.Powiem Ci szczerze,że beżu i czerni bym nie połączyła:)

      Usuń
  24. Swoją przygode z hybrydami tak naprawdę dopiero zaczynam, ale w swojej kolekcji beży mam chyba najwiecej:) Uwielbiam je nosic caly rok, zawsze tak samo pięknie sie prezentuja ;)
    Świetny blog, na pewno będę stałym bywalcem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja częściej noszę róże naprzemiennie z beżami:)

      Usuń
  25. beżowe lakiery to dobry pomysł na każdą okazję, ja akurat mam z semilaca bo lepiej się u mnie trzymają ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O semilacu też planuję post bo dla mnie to są siostry bliźniaczki jeśli chodzi o jakość:)

      Usuń
  26. NeoNail strasznie mnie kusi ostatnimi czasy.. chcę od nich kupić rozbielony błękit 'Blue Tide', ponieważ z tego odcienia Semilac zrobił kolor niemal nie do dostania.. Mam tu na myśli nr 000 :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten słynny 000 z tego co kojarzę można było dostać na ich pokazać,ale nie wiem czy dalej jest to aktualne.

      Usuń
  27. Piękne te kolorki! Delikatne i na każdą okazję

    OdpowiedzUsuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, buziaki Agnieszka :).