Klasyka zawsze na czasie - beżowe lakiery NeoNail.

by - 18:15:00


Uwielbiam klasykę, dlatego dziś usłyszycie o moich kilku beżowych nowościach marki NeoNail.Takie kolory idealnie sprawdzają się na każdą okazję i zawsze wyglądają schludnie i elegancko,chyba dlatego są to kolory najczęściej wybierane i kupowane.



Ostatnio naszła mnie chęć na powiększenie mojej i tak skromnej kolekcji beży o dwa nowe odcienie.Wybór padł na markę NeoNail,którą ostatnio bardzo sobie chwalę a że dodatkowo w drogerii internetowej ekobieca były na nie małe rabaty, to nie mogłam przepuścić okazji.Oczywiście, miałam jeszcze kilka innych lakierów na oku jednak wcześniej ustalony budżet sprowadził mnie na ziemię:).


Ktoś patrząc na wzornik może powiedzieć "przecież one są bardzo do siebie podobne,po co Ci kolejne niemalże identyczne?",jednak ja lubię mieć wybór, dlatego te trzy lakiery spełniają moje oczekiwania w 100%.



Perfect Milk - rozbielony, jasny,transparentny chłodny wręcz mleczny beż, idealnie wyglądający samodzielnie jak również jako dodatek do ombre czy french.Podoba mi się w nim możliwość stopniowania krycia od delikatnego po średnie.

Sensitive Princess - delikatnie ciemniejsza i cieplejsza wersja Perfect Milk.Patrząc na ten kolor kojarzy mi się z maślanym ciasteczkiem:)."Księżniczka" ma również możliwość stopniowania krycia.

Natural Beauty - najciemniejszy beż z pośród całej trójki.Kolor lekkiej kawy z mlekiem, daje świetne krycie już przy pierwszej warstwie,kolejne dwie cienkie dają full kolor.Bardzo podobny jest Frappe Semilac.

Jeśli chodzi o markę Semilac to z pewnością warto przyjrzeć się bliżej takim kolorom jak: Biscuit,Frappe, Lilltle Stone,Perfect Nude,Creamy Muffin czy Creamy Cookie.

Poluję również na piękność Naked Truth by Patricia Kazadi!Musi być moja!!


Co myślicie o tych lakierach? Lubicie beże na paznokciach czy jednak stawiacie na intensywniejszy kolor?

Może Ci się spodoba również to

54 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że Tobie również przypadły do gustu:)

      Usuń
  2. Bardzo ładne, uniwersalne kolory, do pracy idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,do pracy,szkoły na co dzień w sumie to taki kolor,który można nosić non stop:)

      Usuń
  3. piękne. Ja ostatnio mam fioła na biel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel,super!Ja aż taka odważna nie jestem i kończę na mlecznym beżu:)

      Usuń
  4. Przepiękne kolory, muszę sobie jakiś kupić, bo praktycznie nie mam takich w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie najczęściej nosisz i kupujesz?

      Usuń
    2. Lubię ciemne kolory, obecnie mam najwięcej z Semilaca :) Ale Neonail moim zdaniem są lepsze, mam jeden i lepiej mi się z nim pracuje.

      Usuń
    3. Ja również póki co mam przewagę Semilaca i tak jak mówisz mi również o wiele łatwiej pracuje się z NeoNail dlatego chyba się przerzucę na Neo:)

      Usuń
  5. boskie kolorki ; ) i genialne zdjęcia, wgl cały blog jest ciekawy więc zostaję tu u Ciebie na dłużej ; ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację i mam nadzieję,że widzimy się przy kolejnym wpisie:)

      Usuń
  6. Natural Beauty chyba najbardziej przypadł mi do gustu. Piękny i z chęcią widziałabym go na swoich paznokciach! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,nie mam mu nic do zarzucenia!.Najciemniejszy i najbardziej kryjący z pośród całej trójki:)

      Usuń
  7. Cudne te kolorki :) Bardzo lubię markę Neo Nail :) Polecam Ci ich lakiery Cat Eye bo są urocze !

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taki delikatny róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Bardzo się cieszę,że mamy zbliżony gust:)

      Usuń
  9. Patrząc na wzornik z Twoimi nudziakami wręcz wyjęłaś mi z ust "na co Ci bardzo podobne kolory?" :D Dokładnie to samo pomyślałam oglądając te zdjęcia. Jednak rozumiem, bo ja też mam podobnie z innymi odcieniami :) Za beżami i takimi delikatnymi odcieniami jakoś szczególnie nie przepadam i mam ich zaledwie trzy w swojej kolekcji. Dwa z Semilaca: Biscuit i Frappe oraz azjatycki jasny róż. Natomiast większość mojej kolekcji to bardziej zdecydowane odcienie :) Z pokazanych przez Ciebie odcieni najbardziej wpadł mi w oko Natural Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie słowa mojego męża:).On czasami tak potrafi wszystko podsumować,że sama nie wiem co powiedzieć:)

      Usuń
  10. Natural Beauty podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Tak,idealne na co dzień aby za bardzo nie rzucać się w oczy:)

      Usuń
  12. Uwielbiam takie delikatne i przede wszystkim uniwersalne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie skradły moje serducho ale natural jest najpiekniejszy ^^
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:).Natural ma to coś w sobie co faktycznie przykuwa uwagę:)

      Usuń
  14. Piękne i tak jak napisałaś, na każdą okazję. Wcale nie są, aż tak do siebie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż twierdzi inaczej:).U niego brąz to brąz:)

      Usuń
  15. Bardzo ładne, neutralne kolory, idealne do pracy ;) Też lubię klasykę.
    Dziękuje za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej,
    Bardzo ciekawy blog, obserwuję ;)

    Pozdrawiam
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zapraszam do siebie częściej i dziękuję za obserwację:)

      Usuń
  16. Jestem wręcz zakochana w tych kolorach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabrina,ja tak samo:).Mam fazę na beże i naturalne kolory, jednak na świąteczny czas stawiam na czerwień i złoto:)

      Usuń
  17. Przepiękne odcienie, żałuję, że ma ich w standardowej formule. Cały czas nie przekonałam się do hybryd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam,że standardowe lakiery do paznokci mają takie odcienie, chociażby Essie czy OPI:)ogromna gama kolorystyczna:)

      Usuń
  18. Perfect Milk mi sie bardzo spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo delikatna i mega dziewczęca wersja:)

      Usuń
  19. Im dłużej robię sobie paznokcie, tym coraz więcej kolorów mi się podoba i to takich, na które kiedyś w życiu bym się nie zdecydowała. Może to przez to, że póki nie robiłam hybryd, nie miałam tak zadbanych i długich paznokci. Każdy z nich mi się podoba, ale nie lubię transparentnych, więc pierwszy odpada. Ciekawa tylko jestem czy tak wyglądają w rzeczywistości? Bo każdy z nich wpada w róż i trzeciego nie porównałabym do kawy z mlekiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co moje paznokcie odpoczywają od hybryd,postaram się wstawić zdjęcia najszybciej jak się da:).Faktycznie może się wydawać,że wpadają w odcienie różu,ale podejrzewam że jest to też kwestia ustawienia monitora.

      Usuń
  20. Piękne mają odcienie, czasami lubię zaszaleć z kolorkami, a czasami właśnie stawiam na stonowane pastele i beże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzieli się to na etapy:).Raz jest faza na kolory a raz na neutralne i bardziej naturalne kolory:)

      Usuń
  21. Jeśli chodzi o hybrydy, to jestem wierna Semilacowi :) Dla mnie najpiękniejsze odcienie nude to Frappe, Biscuit i Classic Nude :) Uwielbiam takie kolory, więc te z NeoNail które pokazałaś jak najbardziej spełniają moje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach napisać o beżach z Semilac bo je też bardzo lubię:)

      Usuń
  22. Perfect Milk jest piękny, ja wolę jednak mocne krycie, a nie transparentne.piękne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  23. Odcienie nude są super. Ja lubię kontrastowe połączenie pudrowego różu albo beżu z czarnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważna z Ciebie dziewczyna.Powiem Ci szczerze,że beżu i czerni bym nie połączyła:)

      Usuń
  24. Swoją przygode z hybrydami tak naprawdę dopiero zaczynam, ale w swojej kolekcji beży mam chyba najwiecej:) Uwielbiam je nosic caly rok, zawsze tak samo pięknie sie prezentuja ;)
    Świetny blog, na pewno będę stałym bywalcem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja częściej noszę róże naprzemiennie z beżami:)

      Usuń
  25. beżowe lakiery to dobry pomysł na każdą okazję, ja akurat mam z semilaca bo lepiej się u mnie trzymają ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O semilacu też planuję post bo dla mnie to są siostry bliźniaczki jeśli chodzi o jakość:)

      Usuń
  26. NeoNail strasznie mnie kusi ostatnimi czasy.. chcę od nich kupić rozbielony błękit 'Blue Tide', ponieważ z tego odcienia Semilac zrobił kolor niemal nie do dostania.. Mam tu na myśli nr 000 :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten słynny 000 z tego co kojarzę można było dostać na ich pokazać,ale nie wiem czy dalej jest to aktualne.

      Usuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, buziaki Agnieszka :).