Idealny prezent dla włosomaniaczki -Suszarka Philips Moisture Protect.


W zimie suszarka jest stałym bywalcem w mojej łazience.Wszyscy dobrze wiemy,że wysoka tempereatura osłabia włosy zwłaszcza jeśli są one poddawane codziennej "obróbce".Rok temu na gwiazdkę dostałam suszarkę Philips z serii Moisture Protect i od razu muszę Wam powiedzieć,że mimo sporej kwoty jaką trzeba na nią wydać,jest warta!.



Pierwsze co bez wątpienia rzuca się w oczy to niebanalny i bardzo kobiecy design.Miłośniczki połaczenia różowego złota z bielą będą zachwycone!.

Suszarka dopracowa jest w każdym calu,nie ślizga się w rękach,jest mega stabilna mimo swoich gabarytów i co najważniejsze producent nie poskąpił kabla (2,5m).


Jak na suszarkę ma bardzo bogaty wybór ustawień mocy i temperatury,oczywiście jest rówież opcja chłodnego nawiewu,który zaleca się używać pod koniec suszenia,aby zamknąć łuski włosów.

To co kupiło mnie najbardziej do czujnik nawilżenia włosów czyli MoistureProtect.Im włosy suchsze tym temperatura robi się chłodniejsza i na odwrót.Przykładałam suszarkę najbliżej włosów a ta w mig z ciepłęgo powietrza przechodziła w chłodny.Genialny patent dla osób,które nie potrafią dopasować samodzielnie temperatury do wilgotności włosów.

Nie ma tu miejsca na przesuszenie a dodatkowo jonizacja sprawia,że stają się one bardziej sypkie,lśniące i gładkie niczym po wizycie u fryzjera,gdzie włosy są w nienagannym a wręcz ideanym stanie.

Samo suszenie zajmuje mi dosłownie chwilę,moje włosy nie są jakieś mega reprezentatywne,bliżej im do małej objętości z wyraźnie delikatnymi kosmykami.

W zestawie mamy dwie końcówki:jedna idealna dla miłośniczek loków a druga prostowania włosów za pomocą szczotki.

Bez wątpienia jest to sprzęt,który przypadnie do gustu nie jednej z nas,nie tylko pod wzlędem wizualnym ale również dbałości o odpowiedni poziom pielęgnacji włosów i ich aspekt wizualny.

Przepraszam za czarne zarysowania,ale leżąc z innymi akcesoriami do włosów niestety "lekko" się ociera.Szkoda,że nie ma na nią jakiegoś woreczka w zestawie.

Ja jestem w niej zakochana i o ile to możliwe polecam każdemu sprawdzić na własnej głowie jak świetny efekt daje.Ostrzegam jednak,że może to grozić zakupem:)

Więcej na jej temat możecie poczytać tutaj /Klik/.


Znacie suszarkę Philips? Jakiej używacie na co dzień? Zdarza Wam się przesuszać włosy?


35 komentarzy:

  1. dobra suszarka to podstawa udanej fryzury :-) ja mam suszarkę Rowenty i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy suszarki z tej firmy,ale wiadomo każdy ma ulubioną firmę:)

      Usuń
  2. Ja też używam już od lat suszarki do włosów z chłodnym nawiewem i jonizacją powietrza :) Teraz nie suszę już włosów na gorąco i zawsze wybieram ten chłodniejszy nawiew. Mam suszarkę z Remingtona i jestem z niej naprawdę bardzo zadowolona :) A ta Twoja rzeczywiście ma ładny design - biało złota jest taka kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Design jako pierwszy mnie kupił,ja z tych sroczek jestem:).Remingtona mam wysłużoną prostownicę,która mimo upływu lat nadal świetnie działa:)

      Usuń
  3. Staram się omijać suszarki szerokim łukiem jednak wiadomo, że nie zawsze jest to możliwe. Obecnie używam suszarki z philipsa z jonizacją. Nigdy nie zwracałam większej uwagi na to jaką suszarkę kupić, bo jeśli już suszę swoje włosy to tylko chłodnym powietrzem :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem a raczej byłam laikiem jeśli chodzi o zwykłe suszenie włosów.Najważniejsze aby były suche a zazwyczaj je przesuszałam i wyglądały jak siano.

      Usuń
  4. Świetna suszarka i jaki design ;)

    U mnie rozdanie na blogu, zachęcam do udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo rzadko uzywam suszarki, wiec mi sie nie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam suszarkę Braun i jestem zadowolona, ale ta wygląda tak pięknie, że mam ochote od razu ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam produkty do depilacji Braun!.Ozdoba łazienki bez dwóch zdań:)

      Usuń
  8. Niestety przesuszyć mi się zdarza, choć z tym walczę :( pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie.Odkąd mam to cudo,moje włosy są w o wiele lepszej kondycji!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ta niestety nie kosztuje mało,ale to zakup na lata:).

      Usuń
  10. Nie używam suszarki do włosów, ale uważam że jeśli już trzeba to koniecznie dobrym produktem, by ich nadmiernie nie zniszczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam produktów ala termo z poprzednią suszarką,ale dodatkowo obciążały mi włosy,więc do kitu było takie rozwiązanie

      Usuń
  11. To się suszarkowo zgrałyśmy :) Super, że jesteś zadowolona, dobra suszarka to skarb! To jej inteligentne dopasowywanie temperatury mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pisałaś o suszarce? Hehehe telepatia:).Lecę czytać!

      Usuń
  12. Przydałaby się jakaś dobra suszarka. Ta wygląda przepięknie 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I spełnia obietnice producenta a to najważniejsze!

      Usuń
  13. Ja z kolei nie korzystam z suszarki :) wolę naturalne suszenie włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja suszarka ma już chyba z 10 lat i zdecydowanie przydałaby mi się nowa. Może skuszę się na tą sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja należę do osób, dla których suszarka w ogóle mogłaby nie istnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny design suszarki, choć ja rzadko po nią sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sprawa z tym czujnikiem :D I w ogóle ładnie wygląda :) Też mam suszarkę z Philipsa, ale jakiś bardziej podstawowy model :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam Philipsa z dyfuzorem, ale po prostu z jonizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam remington i dziala swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tę suszarkę od prawie 1,5 roku i jestem z niej bardzo zadowolona. moje włosy zazwyczaj ciężko jest dosuszyć i potrzebuję czegoś o sporej mocy - ta suszarka sprawdza się w tym celu idealnie. Mimo tego, że za różem nie przepadam, to podoba mi się jej design. Minusy? Chłodny nawiew jest u mnie ciepły, a nie chłodny i mogłaby być trochę lżejsza :P Mimo wszystko używam jej z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też mam suszarkę Philips z zimnym nawiewem i jonizacją, tylko inny model, zapewne tańszy i już nie tak piękny ;) Ale i tak sprawdza się świetnie i faktycznie, włosy są jakby bardziej "sypkie" i ogólnie okiełznane po jej użyciu. A pomyśleć, że kiedyś wydawało mi się że suszarka to tylko suszarka i ma po prostu suszyć ;) Teraz już wiem, że suszarka suszarce nie równa ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nożyczki fryzjerskie są niezastąpionym narzędziem w rękach każdego fryzjera. Ich precyzyjne ostrza pozwalają na dokładne cięcie i stylizację włosów. Nożyczki fryzjerskie są wykonane z wysokogatunkowej stali nierdzewnej, co zapewnia trwałość i długotrwałą ostrość krawędzi tnących. Dostępne są różne modele i rozmiary, umożliwiając dopasowanie do indywidualnych preferencji każdego profesjonalisty.

    OdpowiedzUsuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, buziaki Agnieszka :).