Za co da się lubić jesień?


Kalendarzowa jesień praktycznie puka już do naszych drzwi,na drzewach pojawia się coraz więcej kolorowych liści z szafy wyciągam cieplejsze swetry,zapalam więcej świec i wskakuję pod ciepły kocyk z kubkiem ulubionej zielonej herbaty,która w tym okresie smakuje o niebo lepiej niż zwykle.Jednak nie ma tego złego i stwierdzam,że każdą porę roku da się lubić na swój sposób.Dziś opowiem Wam co ja lubię w jesieni mimo tego,że nie jest to moja ulubiona pora roku:).



Więcej czasu na zaległe lektury - nie ma nic bardziej odprężającego w jesienne wieczory niż ciepły koc,filiżanka gorącego napoju z książką w ręku i zapach ulubionej świecy.

Lato jest dla mnie zwariowanym okresem w którym chyba najmniej czytam,codzienne wojaże na dworze od rana do wieczora sprawiają,że po powrocie do domu mam ochotę posiedzieć na balkonie i popatrzeć w gwiazdy.

Jesienią i zimą nadrabiam książkowe zaległości i pożeram je jedna za drugą,mój bardziej produktywny czas :).

Jeśli chodzi o ulubiony zapach to bez wątpienia jest to świeca WW Beach Boardwalk,która ma tak ciepły,otulający,słodki i przyjemny zapach,że odpływam czując jej nuty.Idealna na tę porę roku!


Jesień to bez wątpienia zmiany zauważalne na moich ustach,częściej sięgam po brudne róże bądź dużo bardziej nasycone maliny,odchodzę od neonów czy brzoskwiń.Klikając w zdjęcie ze swatchem pokażą Wam się wszystkie numerki oraz nazwy firm.


Skoro zmieniam pomadki na rzecz tych ciemniejszych to i makijaż ulega zmianie.Moją totalną ulubienicą jest paleta I Love Makeup - Golden Bar,wpisuje się idealnie w jesienne klimaty i ma rewelacyjne kolory,świetna na tę porę roku.Dodatkowo na nowo rozkochał mnie w sobie Sleek (Storm - moja ulubiona paleta tej marki),który został zapomniany a przecież ich cienie są również rewelacyjne.Dopełnieniem od czasu do czasu staje się Zoeva :Rose Golden lub Metals.Jeśli macie ochotę poczytać więcej o Golden Bar to /Klik/


Idąc dalej tropem zmian wizualnych,paznokcie też muszą nabrać innego wyglądu i dostosować się do jesiennych trendów.Ostatnio jestem totalnie zakochana w hybrydzie Konad o nawie Classic Plum.Przepiękna ciemna śliwka wygląda idealnie!szczerze mówiąc nie byłam przekonana do ciemnych lakierów na moich paznokciach,ale po tym kolorze zmieniam zdanie.Więcej na temat lakieru Konad /Klik/


Polska złota jesień ma również swój urok.Przepiękny malowniczy krajobraz nastraja mnie pozytywnie o ile za oknem jest piękne słoneczko a nie ponury,depresyjny deszcz.Ale i na to zajdzie się sposób:).
Nikt nie powie,że jesienny wrzos jest brzydki,bo jest piękny tak samo jak pierwsze bzy,konwalie czy inne ulubione rośliny.


Ciepłe pastelowe swetry i śliczne bamboszki są również świetnym umilaczem,przecież jesień nie musi być ponura i nudna:).

A Wy za co lubicie jesień? Macie swoje sposoby na umilenie tej pory roku?

72 komentarze:

  1. Ja uwielbiam jesień, oczywiście najbardziej taką ciepłą, kolorową:) ale do tych deszczowych dni też mam słabość, o ile nie trwają zbyt dlugo! No i również pochłaniam wtedy duża ilość książek,może stąd ta miłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dudniący deszcz o parapet ma też swoją magiczną moc i urok,ale faktycznie jeśli zbyt długo ciapie to już nie jest fajne:)

      Usuń
  2. Jesień to dla mnie jedna z najgorszych pór roku, a nawet najgorsza :D Chociaż w te ciepłe słoneczne dni da się ją zdecydowanie polubić. Niestety ostatnio dominują te deszczowe i depresyjne wręcz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z pogodą nie jest źle,chłodno lekkie chmury ale da się przetrwać:)

      Usuń
  3. Aż naszła mnie ochota na jakiś brudny róż na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brudne róże również są piękne i w sumie uniwersalne:)

      Usuń
  4. Lubię jesień za klimat i swetry ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby w tym roku nie spłatała nam figla i była piękna:)

      Usuń
  5. Kocham Twoje zdjęcia, pięknie przekazujesz w nich klimat i ciepło ;) Wrzos to kwintesencja jesieni. Szkoda, że tak szybko się sypie. Chociaż rok temu miałam piękny okaz, który ususzył się na wiór (moja wina..:P) mimo to pozostał w nienaruszonym stanie, piękny i kolorowy.
    Kocham w jesieni świece, nasycone, głębokie kolory i ten wieczorny klimat, z kocykiem, z kubkiem herbaty i czymś dobrym do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko dziękuję za tak miłe słowa!.Twoje zdjęcia są równie piękne i mega dopracowane!.Widzę,że wiele nas łączy jeśli chodzi o wieczorne umilacze:)

      Usuń
  6. Ja niestety nie lubię jesieni. Zawsze kojarzy mi sie ona z deszczem, zimnem, chlapą i spadającymi liśćmi, które moczą się w tym deszczu. A ja jestem strasznym zmarzluchem i siedziałabym tylko pod kocem. Ale wiadomo - trzeba sobie umilić trochę ten czas. Ja zaparzam sobie herbatę z cytryną i miodem, urządzam wieczór filmowy - a raczej serialowy :D Jesienią lubię świeczki i chusty obwiązane na szyi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie chusty też są fajne jesienią!.Mam tak samo jak TY... jeśli chodzi o zimno,wiecznie mam zmarznięte dłonie i stopy,dlatego cieplutki i milutki koc na jesienne dni to mój Must Have!

      Usuń
  7. Lubię jesień za ciepłe herbatki, słodkie kapcie i piżamy, długie wieczory przy świecach. Nie cierpię za ciągłe deszcze! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten non stop padający deszcz może wpędzić w depresję,ale trzymam kciuki żeby w tym roku pojawił się tylko od święta:)

      Usuń
  8. lubię jesień i jesienne klimaty, codziennie wieczorem czytam książkę lub oglądam serial

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie seriale zeszły na daleki plan,ale z chęcią dokończyłabym oglądać "Słodkie kłamstewka":)

      Usuń
  9. Łoooo kochana Ty masz jeszcze paletkę Sleek z tłoczeniami :) Ja niedawno powyrzucałam bo miały już łaaaadnych parę lat i obawiałam się już ich świeżości :) Zostawiłam tylko te płaskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam,mam i z ogromnego sentymentu jej nie wyrzucę,zresztą jej kolorystyka strasznie mi się podoba:)

      Usuń
  10. Jesień jest naprawdę klimatyczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kiedyś uwielbiałam jesień za ogniska ze znajomymi. Zapach palonych liści, ciepłe koce, smażenie już starej kukurydzy.... teraz ciężko mi znaleźć plusy:D Po prostu muszę przetrwać ten okres

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana a może warto na nowo odkryć ten klimat ogniska,pysznej kukurydzy i tej pozytywnej strony:)

      Usuń
  12. zgadzam się, sweterki i zimowe papcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ogromną ochotę kupić sobie nowe kapciuszki na ten sezon,ale niestety żadne nie wpadły mi jeszcze w oko:)

      Usuń
    2. och ja już jedną parę kupiłam, a niestety podoba mi się bardzo wiele par z Etam - radzę nie zaglądać:D

      Usuń
    3. Dzięki,przy kolejnych zakupach zajrzę a w razie czego jak mąż zechce urwać mi głowę zrzucę to na Ciebie ;)

      Usuń
  13. Lubię złotą, polską jesień, ale nie cierpię tego co aktualnie mam za oknem - deszcz, szaro i ponuro :( Lubię za to ciepłe, grube swetry, gorące herbatki i czekoladę oraz długie, leniwe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za ogromną ilością deszczu również nie przepadam,ale uwielbiam jak z rana uderza lekko o parapet:)

      Usuń
  14. Przepiękne zdjęcia!
    Ja jesień bardzo lubię, choć w tym roku po powrocie z urlopu i zawirowaniach z zębem ciężko było mi się do niej pozytywnie nastawić...
    Myślę jednak, że już się udało :) Uwielbiam ciepłe wieczory pod kocem z ulubioną książką lub filmem, przytulonym J. i kotem na kolanach. Herbaty smakują najlepiej i mogę pić ich jeszcze więcej niż normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko!.U mnie w tym roku były wyrywane wszystkie ósemki więc łączę się w bólu:).Z herbatą mam identycznie,kawa poszła w totalną odstawkę:)

      Usuń
  15. Nigdy nie lubiłam jesieni i raczej jej nie polubię i już czekam na wiosnę ♥ masz przepiękne zdjęcia , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!.Wiosnę uwielbiam i ja,chyba najbardziej z pośród wszystkich pór roku:)

      Usuń
  16. To prawda :) Nie ma to jak złota polska jesień. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w sumie lubię jesień, tę naszą złotą, polską. Lubię miękkie swetry, botki, mocniejsze usta i burgundowe paznokcie :) No i oczywiście długie wieczory z dobrym filmem lub serialem, świeczkami i ciepłym kocykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swetrów mam pełno ale chciałabym kupić sobie jakiś nowy :D
    No i koniecznie muszę wziąć się za czytanie, jesienna aura sprzyja czytaniu książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak jesienią jestem molem książkowym o ile za oknem nie króluje przepiękne słońce:)

      Usuń
  19. Każda pora roku ma coś w sobie :D byleby nie trwała długo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie pierwsze przebłyski wiosny mogłyby trwać zdecydowanie dłużej:).Za to uwielbiam pierwszy śnieg,płatki sprawiają że robię się taka malutka jak za czasów dzieciństwa:)

      Usuń
  20. Uwielbiam takie posty <3 Przepiękne zdjęcia:) Obserwuję z przyjemnością, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham jesień, to w tym momencie moja absolutnie ulubiona pora roku! Jestem w stanie znaleźć tyle pozytywnych aspektów jesieni, że nawet chłodniejsze dni nie są w stanie mi jej obrzydzić :) W tym roku mam w planach intensywne czytanie wieczorami i mam nadzieję, że uda mi się nadrobić wszystkie książkowe zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za książkowe plany!.U mnie też trochę nazbierało się zaległości,ale takie wieczory to sama przyjemność:)

      Usuń
  22. Uwielbiam swiece Wood Wick, koniecznie musze poszerzyc swoja kolekcje :D Z przyjemnoscia obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Z takim zestawem ciężko jest nie pokochać jesieni! Ja uwielbiam długie wieczory z książką albo ulubionym serialem i gorącą herbatą. Dodatkowo mam słabość do jesiennych makijaży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak jesienne makijaże są przepiękne!.Sama raczej specem w tej kwestii nie jestem,ale zdecydowanie częściej sięgam po ciemniejsze wersje:)

      Usuń
  24. Jesień nie należy do moich ulubionych pór roku i zazwyczaj również zmieniam makijaż oka na nieco ciemniejszy, intensywniejszy. Muszę przyznać, ze tego lata było tak gorąco, że nie zaszalałam z jasnymi kolorkami na oku, dlatego tej jesieni oraz zimy wprowadzę do makijażu trochę jasnych letnich barw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie!.Skoro lato nie pozwoliło na zabawę to jesień i zima będzie idealna:)

      Usuń
  25. Uwielbiam jesień! :-) Szczególnie tą ciepłą i złotą, chociaż deszcz też ma swój urok w tej porze roku. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!Byle tylko ten deszcz nie trwał tygodniami:)

      Usuń
  26. Ja lubię jesień jeśli jest ciepła i kolorowa. Najlepsze są długie wieczory zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja to chyba nigdy nie polubię jesieni :(
    Ale lubię czytać tego typu wpisy bo są takie przyjemne, ciepłe i zawsze zdjęcia są ładne :)
    Sama szykuję podobny wpis o jesieni :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie jesień to też świeczki, książki i ciemniejsze pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zdecydowanie kocham jesień za ciepłe swetry, woski, długie wieczory i mocniejsze makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja tegoroczna jesień upłynie pod znakiem rozkręcania własnego biznesu, a co za tym idzie - przesiadywania tam do oporu :D

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię jesień, jeśli jest rzeczywiście polską złotą słoneczną jesienią, a nie taką jaka jest ostatnimi dniami :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie u nas słońca i piękna pod dostatkiem:)

      Usuń
  32. Uwielbiam jesień (no i wiosnę;)), za przepiękne kolory, delikatne słońce, swetry, skórzane kurtki, cudne szale, ciemne szminki i pazury, koce, książki, woski zapachowe i moje jesienne buciory:D!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo ja widzę tutaj ogromną fankę jesieni,super!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Oh, jak mi dobrze i przyjemnie na sercu po Twoim wpisie <3 Uwielbiam piękną i słoneczną jesień. Ja ostatnio książki czytam w autobusach w drodze do pracy i z powrotem, a wieczorami oglądam seriale z chłopakiem - Netflix, to jest to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie planujesz małe przyjemności!:).Jest czas na książkę i przyjemne chwile z chłopakiem;)

      Usuń
  35. Słoneczną i złotą jesień da się lubić :) Po za tym uwielbiam jesienne kolory ;) I oczywiście świeczki - w tym okresie są obowiązkowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie!.Świeczki,kocyk,książka,film lub kto co woli i dla mnie to jest kwintesencja prawdziwej jesieni:)

      Usuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, buziaki Agnieszka :).