Mój pierwszy raz z hybrydami Semilac.Mardi Gras 034 oraz Ruby Charm 121.

by - 20:45:00



Paznokcie według mnie to jeden z wielu atrybutów czystości i schludności. Mam świra na punkcie idealnie pomalowanych paznokci i tego jak wyglądają.Często stojąc w kolejce do kasy zwracam uwagę na to kto ma zadbane paznokcie a czyje zmywacz woła już z daleka.Nawet w czasach gdy spotykałam się z moim mężem pierwszy odruch padał zawsze na paznokcie a drugi na czystość butów:).



Niestety na mojej płytce zwykłe lakiery utrzymywały się max 2 dni po tym czasie były takie odpryski,że aż wstyd było je pokazywać.Tak częste malowanie paznokci doprowadzało mnie do szału,że często rezygnowałam z koloru i nakładałam jedynie odżywkę.


Na moje szczęście na rynku pojawiły się hybrydy i to one wreszcie spełniają moje marzenia o paznokciach mega błyszczących i super trwałych aż do 2 tygodni.Tak,tak!! u mnie wytrzymują dwa tygodnie bez żadnego zadrapania ani odprysku jedynie od dołu widać odrosty.


Mój wybór padł na Semilac bo to o nich usłyszałam jako pierwszych.Czy po tym czasie wybrałabym inną firmę?.Zdecydowanie nie!.Wiem,że ostatnio huczy o tym,że coś się dzieje z paznokciami po ich lakierach, ja na szczęście (odpukać),nie mam takiego problemu a moje kolorowe grono powiększa się co raz bardziej.


Dziś pokażę Wam dwa kolory w których zakochałam się bez pamięci (121 - Ruby Charm, 034 - Mardi Gras).











121 - To piękny cukierkowy róż,lekko neonowy,który na tak bladych dłoniach jak moje prezentuje się wyśmienicie.

034 - To piękny fuksjowy kolor - to dzięki niemu spróbowałam hybryd i chyba nie znam osoby,której ten kolor nie przypadłby do gustu.


Zestaw startowy Semilac dostałam jako prezent na święta i jestem z niego bardzo zadowolona.Zresztą sama lampa jest przeurocza i mega dziewczęca.

Odkąd pierwszy raz nałożyłam hybrydy nie ma mowy,że wrócę do starych metod.

Co myślicie o firmie Semilac,a może NeoNail? Lubicie hybrydy? Jakie kolory polecacie?



Może Ci się spodoba również to

55 komentarzy

  1. Ja nigdy nie miałam hybryd, ale coraz bardziej jestem ich ciekawa. Twoje ładnie wyszły jak na pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jeśli je założysz z pewnością się zakochasz.One uzależniają:)

      Usuń
  2. ja używam cnd shellac ;) ale kolor mandi gras tak mnie kusi, że szok!
    pięknie wykonane, bardzo ładne jak na 1 raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko i jak się sprawdzają lakiery Shellac?

      Usuń
  3. uwielbiam hybrydowy manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd mam hybrydy ja również.Tylko na początku zajmują troszkę czasu.Wprawa mam nadzieję ten czas zaoszczędzi:)

      Usuń
  4. Ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mardi gras i ruby charm to moje najulubieńsze kolory semilaca! :) Uwielbiam. NN średnio lubię, semilac to jednak lepsza jakość, dlatego mam ich najwięcej :) pięknie Ci wyszły jak na pierwszy raz, naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimku moje też dlatego zawsze mam problem którym malować paznokcie:)

      Usuń
  6. Cudowne kolory, no i paznokcie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się aby "wytrzymały"jak najdłużej malując najbliżej skórek jak się tylko da:)

      Usuń
  7. Przepiękne kolory :) ja niestety nie mogę sobie pozwolić na takie ładne odcienie ze względu na prace :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neutralne i nudziaki też są extra:)

      Usuń
  8. Ja niestety, jeszcze się nie dorobiłam hybryd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego.Podejrzewam,że to dopiero początek hybrydowych zachwytów:)

      Usuń
  9. Wyszło super! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jakoś nie przekonałam się do tego, aby zrobić sobie hybrydowy manicure... może dlatego, że mam bardzo złe doświadczenie z tipsami z przeszłości... pierwszy i jedyny raz miała żelowe tipsy ! Faktycznie manicure wygląda bardzo schludnie i ładnie, ale ja chyba pozostanę przy tradycyjnym manicure ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam złe skojarzenia z tipsami tutaj w moim przypadku jest inaczej.Możesz spróbować u kogoś kto ma już zestaw do robienia hybryd i przekonać się czy taki sposób i efekt Ci odpowiada

      Usuń
  11. Super post. :-) Przepiękne paznokcie, kolor jest genialny. :-)

    Pozdrawiam!
    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post , śliczne paznokcie :*
    Xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory sobie wybrałaś:)Nie miałam jeszcze do czynienia z hybrydami ale mnie bardzo ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kolejne mam już chęć,tylko budżet szwankuje:)

      Usuń
  14. Słodziaki, sama hybryd jeszcze nie robiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę czasu na początku zajmują,ale ma nadzieję,że z czasem będzie tylko lepiej

      Usuń
  15. Nigdy nie miałam hybryd, a chciałabym :)
    Twoje paznokcie bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie może będziesz miała szansę je mieć:)

      Usuń
  16. Ależ ten Twój manicure wygląda bezbłędnie! Tera już muszę mieć Mardi Gras, nie ma wyjścia! <3 Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak Mardi to lakier,na który każdy zwraca uwagę bardzo niebanalny kolor:)

      Usuń
  17. Nigdy nie miałam robionego takiego manicure'u, ale Twój wygląda pięknie, te kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Ci wyszło Kochana :) podobają mi się kolorki jakie wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ruby Charm pięknie się prezentuje, chyba sobie go sprawię :) Mardi Gras był moim pierwszym hybrydowym zakupem, jest wyjątkowy, praktycznie każdy zwraca na niego uwagę. Oprócz niego bardzo lubię też Frappe, Bisquit i Burgundy Wine :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim pierwszym też był Mardi zakochałam się od pierwszego wejrzenia.Frappe planuję kupić w późniejszym czasie bo z nudziaków tylko on wygląda u mnie znośni,Bisquit jest za jasny:).

      Usuń
  20. wybrałaś bardzo ładne kolorki, pozdrawiam i ciekawy blog ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zestaw startowy, ale marki NeoNail, dostałam podczas Meet Beauty, na razie użyłam tylko raz, jednak moje paznokcie po zdjęciu hybrydy były bardzo osłabione, więc na razie odpoczywam... Mam też ten Ruby Charm, jest następny w kolejce - kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NeoNail ostatnio mnie zaciekawił,ale z powodu różnych opinii wstrzymują się z kupnem lakierów

      Usuń
  22. Nie mam zbyt dużej kolekcji hybryd i raczej sięgam po odcienie nude, czasem jakiś bordo; brak mi tez precyzji, ale ta trwałość i wygoda przekonuje mnie do tego, ze hybrydy to najlepsze wyjście :) Co do pytania o porównanie z NN, ja nie widzę dużej różnicy, ale znawcą też się nie nazwę :)

    PS. Przejrzałam bloga i notki, bardzo odpowiada mi twój styl i cała stylistyka bloga, zostaje na dłużej, pisz jak najwięcej! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moją precyzją do malowania paznokci różnie bywa.Na hybrydach schodzi mi ok godzina,wiem długo ale wiem,że jak zrobię coś raz a porządnie to efektu utrzyma się do dwóch tygodni:).Dziękuję za komentarz,dodaje motywacji:)

      Usuń
  23. Ruby Charm i Mardi Gras są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bardzo lubię Semilac, ale gustuję w trochę innej kolorystyce ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiej?Bardziej nude czy ciemniejszej?

      Usuń
  25. Mam identyczne podejście do kwestii paznokciowej, zawsze muszą być zadbane :) i podobnie jak Ty, nie wrócę do 'normalnych' lakierów.

    OdpowiedzUsuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, buziaki Agnieszka :).