Bielenda Profesjonalna Terapia Wieku - Hialuronowa Wolumetria Nici 3D,Serum

20:37:00


Kiedy moja skóra wołała o pomoc ratowałam się każdym nawilżającym kosmetykiem jaki tylko miałam pod ręką.Niestety, większość okazywała się za słaba, więc ruszyłam na poszukiwanie czegoś w przystępnej cenie, aż natrafiłam na Nawilżające serum Bielendy o bardzo dziwacznej i specyficznej nazwie.Z tym kosmetykiem polubiłam się na tyle,że używa go codziennie z ogromną przyjemnością a cała linia kusi mnie coraz bardziej.




Bielenda PTW Hialuronowa Wolumetria Nici serum anti age dzień /noc przeciwzmarszczkowe   PROFESJONALNA TERAPIA WIEKU to zaawansowana technologicznie linia inteligentnych kosmetyków do wymagającej cery dojrzałej inspirowana KARBOKSYTERAPIĄ, WOLUMETRIĄ i RADIOFREKWENCJĄ RF - zabiegami medycyny estetycznej.
ZABIEG WOLUMETRII polega na wstrzykiwaniu w skórę kwasu hialuronowego, co skutkuje poprawą wolumetrii twarzy, przywróceniem gęstości skórze oraz wypełnieniem zmarszczek.      Innowacyjne serum z aktywnymi kapsułkami ma na celu wywołanie podobnych mechanizmów w skórze, które mogą być porównane do zabiegu WOLUMETRII. Staje się to możliwe do osiągnięcia dzięki technologii aktywowania inteligentnych kapsułek, które w połączeniu z innymi skutecznymi składnikami aktywnymi, wnikają głęboko i stopniowo uwalniają swoją moc, działając jeszcze długo po aplikacji. Serum redukuje zmarszczki, opóźnia powstawanie nowych. W efekcie stosowania twarz odzyskuje ładny kontur, a jej rysy zostają widocznie odamłodzone. Skóra jest gładka, ładnie napięta i pełna blasku. 
Collagen 3 Peptide Complex to biomimetyczny składnik, swoiste "rusztowanie skóry", odpowiadające za odbudowę jej fundamentów. Aktywnie stymuluje produkcję nowego kolagenu, poprawia strukturę i sprężystość skóry, zapobiegając jej wiotczeniu. Koryguje rysy twarzy poprzez wzmocnienie włókien kolagenowych osłabionych procesem starzenia. Napina i wygładza naskórek, skutecznie redukuje nawet głębokie zmarszczki, rewitalizuje i maksymalnie nawilża skórę. 
Inteligentne Kapsułki Retinolu tworzą unikalny system kontrolowanego przenikania składników aktywnych w głąb skóry. Stopniowe dawkowanie pozwala na większą skuteczność działania składnika w zadanej komórce skóry. Kapsułki tworzą na skórze film zapobiegający utracie wody, dzięki temu zapobiegają wioteczniu skóry, wygładzają zmarszczki, rozjaśniają i rozświetlają skórę. Sposób użycia:  Codziennie rano i wieczorem wmasuj serum w oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Serum możesz stosować samodzielnie, ale dla osiągnięcia maksymalnego efektu rekomendujemy stosowanie serum pod krem z tej samej linii PROFESJONALNA TERAPIA WIEKU. Serum potęguje działanie kremu, błyskawicznie się wchłania i stanowi doskonałą bazę pod makijaż.


Szczerze i z ręką na sercu muszę stwierdzić,że to serum jest Fenomenalne!.Jeśli borykacie się z suchością czy przesuszeniami skóry, serum sprawdzi się idealnie.


Nie dość,że ma higieniczną pompeczkę to jeszcze w środku szklanego opakowania znajdują się śliczne kuleczki perłowego koloru,które po wydobyciu łączą się z zielonkawą mazią.


Serum wchłania się momentalnie zostawiając satynową warstewkę,która jest delikatnie lepka, dzięki czemu stanowi świetną bazę pod makijaż.

Po aplikacji czuć cudowną ulgę i ukojenie, do tego bardzo delikatny i przyjemny zapach który umila użytkowanie.

Serum używam codziennie rano i wieczorem od ponad dwóch miesięcy,jak również jako baza pod makijaż i zużycie jest moim zdaniem niewielkie.

Wystarczy jedna pompka, w ekstremalnych sytuacjach dwie, a skóra pije kosmetyk niczym wodę w upalne dni.Starczy z pewnością jeszcze na dobre 4 miesiące.

Świetnie sprawdza się samo jak i w połączeniu z kremem Skin Up o którym już zdążyłam napisać /Klik/


Po tych dwóch miesiącach używania zauważyłam,że skóra wreszcie wygląda dobrze.Jest nawilżona i lekko rozświetlona a suchym skórkom wreszcie mówię"Papa".

Nie zauważyłam jakichś rewelacyjnych właściwości przeciwzmarszczkowych,ale odkąd używam Biedronkowej wersji Foreo Luna ta kwestia lekko się zmienia i to na plus.Zobaczymy co będzie pod koniec opakowania.

Koszt serum za 30ml to ok 24zł,ja swoje dorwałam w Kauflandzie za uwaga,uwaga 16zł:),widząc taką cenę i działanie buzia sama się uśmiecha.

Serum spodobało mi się na tyle,że namówiłam do zakupu mamę i siostrę.Z tego co wiem mama jest zadowolona tylko z tej wersji czerwonej czyli Liftingującej,siostra jeszcze nie testowała.

Dziś już wiem,że z pewnością będę wracała do tego kosmetyku regularnie a cała seria Terapii Wieku skłania mnie do przetestowania innych produktów z tej linii.

Słyszałyście o tej linii?Jakie kosmetyki Bielendy polecacie?Jakich lepiej unikać?

Zobacz również

40 komentarzy

  1. Łał ale się świetnie prezentuje, te kuleczki super wyglądają, nie wiem czy by się sprawdził w przypadku mojej mieszanej cery <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie mieszaną cerę idącą w kierunku suchej więc jeśli masz podobny typ to powinnaś być zadowolona:)

      Usuń
  2. Kiedy je tylko zobaczyłam z tymi perełkami wiedziałam już o co chodzi :) U mnie z pewnością by się spisało na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. perełki wyglądają świetnie :-) nie słyszałam wcześniej o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to był czysty spontan kupując ten produkt.Zaufałam obietnicom procenta i się nie zawiodłam:)całe szczęście:)

      Usuń
  4. Super zdjecia a na serum sięchętnie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że i Tobie posłuży tak dobrze jak mi:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Daj znać czy ostatecznie kupiłaś i jak wrażenia:)

      Usuń
  6. patrzyłam na to serum w Rossmannie- jest tak piękne, że trudno nie zwrócić na nie uwagi :P, ale wstrzymałam się z jego zakupem. teraz, po Twojej recenzji, zaczynam troszkę żałować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kuszą jeszcze inne produkty Bielendy do pielęgnacji twarzy.Stwierdzam,że jeśli cała seria będzie na mnie tak świetnie działała to po co wydawać 110 zł na krem Clinique

      Usuń
  7. Widziałam je już gdzieś i zastanawiałam się nad zakupem. Po Twojej opinii na pewno kupie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:).Daj znać jak się spisało:)

      Usuń
  8. A zdziała coś na lekko szorstką skórę? Czy nie działa aż tak dogłębnie? Ewentualnie polecasz coś? Jakiś peeling? Ziaja Liście Manuka pasta oczysczajaca sobie nie poradziła :(
    Niemniej serum z pewnością gdzieś sobie zapiszę, bo często mam problem z przesuszeniami.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko serum w takim przypadku jak Twój spisze się świetnie.Ziaję na jakiś czas bym odstawiła jest ona troszkę za mocna na Twój przypadek.Na mnie świetnie działają kremy czy serie dla starszych Pań czyli 30+ lub 40+ mają bardziej treściwy i bogaty skład.Serum o którym pisałam również dedykowane jest kobietom w wieku 40+ a jak sama widzisz dla cery 25+ bliżej 30+:) sprawdza się idealnie.Postaw na delikatne oczyszczanie chociażby Alterrą i olejowanie buzi:)a może za mało nawadniasz organizm?To też może być przyczyna szorstkości skóry.W razie pytań pisz śmiało:)

      Usuń
  9. ależ to bajerancko wygląda!
    uwielbiam wszelkiej maści sera (jak to dziwnie brzmi) więc pewnie prędzej czy później po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, i ten kolor:).Ja z pewnością jeszcze do niego wrócę:)

      Usuń
  10. Czeka moja droga, czeka :D Tak pięknie wygląda, że aż szkoda go ruszać :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak Ci się spisze u mnie czad!

      Usuń
  11. ostatnio mam problemy z suchą skórą właśnie, wiec chyba wypróbuje :) zaciekawiły mnie te perełki, wygląda to fenomenalnie

    http://wooho11.blogspot.com - Zapraszam :* Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno sie odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny kosmetyk i w bardzo przystępnej cenie:)

      Usuń
  12. Widzę, że jesteś mega zadowolona :). Przyznam, że te kuleczki naprawdę bardzo fajnie się prezentują. Tak na marginesie, ostatnio czytam wiele pozytywnych opinii na temat kosmetyków tej firmy :). Sama używałam tylko peelingu i olejku do kąpieli, ale w końcu muszę się skusić na coś innego :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czytam wiele dobrego i zaczynam się coraz bardziej do nich przekonywać:)

      Usuń
  13. Muszę się zapoznać ze składem, bo szukam czegoś co fajnie nawodni cerę i wydaje mi się, że to może być to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety opakowanie wyrzuciłam a na stronie nie mogę znaleźć składu chyba,że jestem już totalnie ślepa:)

      Usuń
  14. Nie znam tego produktu,ale wygląda bardzo dziwnie :Dobranoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wizualnie bardzo się podoba:)Lubię coś co wyróżnia się z tłumu:)

      Usuń
  15. Za każdym razem będąc w Rossmannie spoglądam w kierunku tego serum- ma takie ładne kuleczki :P
    Po przeczytaniu notki czuję się jeszcze bardziej skuszona i myślę, że w najbliższym czasie wypróbuję je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że i u Ciebie zadziała tak fantastycznie

      Usuń
  16. Mnie najbardziej urzekł kolor i kuleczki w środku! Jednak produkt sam w sobie wygląda dobrze i z chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,design jest świetny przez to jeszcze miłej się to używa 😊

      Usuń
  17. Ostatnio będąc w HEBE szukałam czegoś fajnego, do nawilżenia buzi i wpadło mi w oko własnie to serum. Ale mało opinii w internecie tak na szybko znalazłam, więc zrezygnowałam z zakupu, ale jeśli dorwę je na promocji, z ciekawością przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu w Rossmannie są testery i zawsze warto chociażby ociupinkę nałożyć na okolicę twarzy a przy okazji sprawdzić czy nie uczyli i zapcha

      Usuń
  18. Oo to chyba coś dla mnie, suche skórki to moja zmora! Choć muszę przyznać, że ostatnio jakoś się nie pojawiają.. :) wygląd produktu na ogromny plus, wiele razy machał mi z półki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I życzę aby skórki się nie pojawiały, u mnie są zmorą zwłaszcza w sezonie grzewczym

      Usuń
  19. Kurcze wygląda świetnie nie tylko opakowanie z tego co piszesz. Czasem pojawiają się na mojej skórze momenty gdy wymaga silniejszego nawilżenia. Na chwile obecna jednak wystarcza mi moja pielęgnacja. Jednak jak tylko wykończę co posiadam muszę mieć to serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie,daj znać czy się spisują 😊

      Usuń
  20. fajnie brzmi po Twojej recenzji, choć do tej pory z Bielendą za bardzo się nie polubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga miałam to samo,jednak Bielenda ostatnio bardzo mnie zaskakuje, na plus oczywiście.Przed zakupem warto z ciekawości użyć testera i sprawdzić czy w danej okolicy nic się nie dzieje.😊

      Usuń

Hej! Miło mi,że tutaj jesteś:) mam nadzieję,że zobaczymy się jeszcze nie raz, pozdrawiam serdecznie Agnieszka :).